- Деталі
- Перегляди: 1446
З метою отримання об’єктивної інформації про стан організації та проведення виховної роботи з питання патріотичного виховання в навчальних закладах області, виявлення рівня сформованості патріотизму в учнів 10-х класів протягом жовтня-листопада 2017 року навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти КВНЗ «ДОІППО» ініційовано та проведено обласне моніторингове дослідження стану організації патріотичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах (далі – ЗНЗ) області.
Детальніше у вкладенні.
![]() | 329 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 1313
![]() | 650 Кб |
![]() | 3217 Кб |
![]() | 22 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 1186

Українська історія запровадження тестових технологій на вступних випробуваннях бере свій початок з 1991/92 років, коли Львівський державний університет імені Івана Франка, а згодом університет “Києво-Могилянська академія” вперше провели вступні екзамени лише у формі тестів за своїми оригінальними розробками, мінімізуючи або й повністю виключаючи вплив суб’єктивного фактора на процедуру оцінювання знань абітурієнтів. На базі цього досвіду з ініціативи та за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” у 1999 році було запроваджено проект “Незалежне тестування” (взяли участь 4 провідні університети – Києво-Могилянська академія, Київський національний університет ім. Т. Шевченка, Львівський національний університет ім. І. Франка, Харківський національний університет ім. В.Каразіна). Початковою метою цього проекту було подолання корупції під час вступної кампанії. Проте згодом він набув педагогічного змісту, зокрема, в питанні незалежного оцінювання навчальних досягнень учнів, на підставі якого можна здійснити їх державну атестацію і відбір для подальшого навчання у вищих навчальних закладах. З 2001 року проект “Незалежне тестування” набув статусу пілотного експерименту з розробки та апробації тестових технологій для незалежного зовнішнього оцінювання навчальних досягнень учнів, одночасно також здійснювався пілотний проект з апробації методології та технологій ЗНО, який став підґрунтям для його масового запровадження в Україні.
Детальніше у вкладенні.
![]() | 1095 Кб |
![]() | 1083 Кб |
![]() | 2880 Кб |
![]() | 1090 Кб |
![]() | 1396 Кб |
![]() | 1756 Кб |
![]() | 1158 Кб |
![]() | 1149 Кб |
![]() | 1156 Кб |
![]() | 1165 Кб |
![]() | 1098 Кб |
![]() | 959 Кб |