- Деталі
- Перегляди: 1088
15 квітня 2021 року відбулася зустріч керівництва академії, гарантів освітніх програм зі стейкхолдерами в межах обговорення освітніх програм магістерського рівня 011 «Загальна педагогіка», «Інклюзивна освіта, корекційна педагогіка» та 073 «Освітній менеджмент». Зустріч відбулася в режимі zoom-конференції.
- Деталі
- Перегляди: 929
Увага! 15 квітня 2021 року о 15:00 у режимі zoom-конференції відбудеться онлайн зустріч з метою обговорення освітніх програм магістерського рівня 011 «Загальна педагогіка», «Інклюзивна освіта, корекційна педагогіка» та 073 «Освітній менеджмент».
- Деталі
- Перегляди: 898
З метою вивчення питання щодо визначення рівня реалізації права здобувачів вищої освіти на вільний вибір навчальних дисциплін та можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії, для організації роботи з удосконалення якості освіти в Дніпровській академії неперервної освіти протягом січня 2021 року було проведено соціологічне дослідження.
- Деталі
- Перегляди: 931
З метою покращення якості освітніх послуг та ефективності освітнього процесу в Дніпровській академії неперервної освіти протягом грудня 2020 року було проведено соціологічні дослідження щодо оцінки якості освітньої програми «Загальна педагогіка»: перше – з метою визначення ступеню задоволеності зовнішніх стейкхолдерів якістю освітньої програми, за якою здійснюються навчання та професійна підготовка їх працівників; друге – вивчення думки здобувачів вищої світи щодо змістового наповнення освітньої програми та доцільності внесення змін у діючий варіант програми «Загальна педагогіка».
- Деталі
- Перегляди: 914
З метою вивчення думки студентів стосовно організації та якості роботи викладачів Дніпровської академії неперервної освіти як складової системи рейтингування науково-педагогічних працівників Академії протягом вересня-жовтня 2020 року було проведено соціологічне дослідження «Викладач очима студентів».
Задачі соціологічного дослідження: зрозуміти, як студенти оцінюють організацію та якість роботи викладачів Академії, з якими проблемами стикалися під час навчання. Також цікавила думка студентів щодо якостей, якими повинен володіти сучасний викладач, а також кого б вони рекомендували на конкурс «Кращий викладач Академії».
- Деталі
- Перегляди: 1160
Пріоритетним завданням державної освітньої політики є підготовка учнів до життя в сучасному урбанізованому світі, забезпечення їхньої успішної соціалізації в мінливих соціальних умовах. Саме позашкільна освіта, задовольняючи різноманітні творчі та пізнавальні потреби підростаючого покоління, відіграє значну роль у становленні творчої особистості як основної продуктивної сили держави.