- Деталі
- Перегляди: 524
Згідно з Положенням про внутрішнє забезпечення якості освіти, Положенням про порядок розроблення, моніторингу, періодичного перегляду та закриття освітніх програм, Положенням про порядок організації, аналізу та представлення результатів опитування студентів щодо якості викладання, Положенням про раду із забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти, Положенням про проведення моніторингових досліджень, Положенням про моніторингову (робочу) групу з питань проведення моніторингових досліджень в КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР» та орієнтуючись на розвиток внутрішньої̈ системи забезпечення якості освітнього процесу, фахівцями Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти протягом лютого 2022 року було проведе моніторингове дослідження серед зовнішніх стейкхолдерів (роботодавців, керівників від баз практики) щодо реалізації освітніх програм та поліпшення якості освітніх послуг за освітніми програмами «Інклюзивна освіта», «Загальна педагогіка», «Психологія», «Освітній менеджмент», «Публічне управління та адміністрування».
- Деталі
- Перегляди: 542
З метою дослідження рівня якості освітнього процесу та викладання серед здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем фахівцями Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти протягом лютого 2022 року було проведено моніторингове дослідження. З результатами якого можна ознайомитись у вкладенні.
- Деталі
- Перегляди: 478
З метою дослідження рівня якості освітнього процесу та викладання серед здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем фахівцями Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти протягом лютого 2022 року було проведе моніторингове дослідження серед здобувачів вищої освіти бакалаврського рівня щодо якості освітнього процесу та викладання за освітньою програмою «Психологія».
Аналітична довідка додається – див. вкладення.
- Деталі
- Перегляди: 605
У рамках оновлення освітньої програми «Психологія», з метою покращення якості освітніх послуг та ефективності освітнього процесу в Академії, вивчення думки здобувачів вищої освіти щодо змістового наповнення освітньої програми та доцільності внесення змін у діючий варіант освітньої програми «Психологія» протягом лютого 2022 року працівниками навчально-методичного центру забезпечення якості освіти було проведено моніторингове дослідження.
- Деталі
- Перегляди: 679
З метою вивчення питання щодо визначення рівня реалізації права здобувачів вищої освіти на вибір навчальних дисциплін та можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії для удосконалення якості освіти в Дніпропетровській академії неперервної освіти протягом січня 2022 року працівниками навчально-методичного центру забезпечення якості освіти було проведено моніторингове дослідження «Індивідуальна освітня траєкторія».
- Деталі
- Перегляди: 609
З метою отримання об’єктивної інформації про стан якості забезпечення якості освіти у грудні 2021 року навчально-методичним центром забезпечення якості освіти було проведено моніторингове дослідження – опитування випускників Академії.
- Деталі
- Перегляди: 644
З метою отримання об’єктивної інформації про стан проходження переддипломної практики у листопаді 2021 року навчально-методичним центром забезпечення якості освіти було проведено моніторингове дослідження.
Завдання дослідження: дослідити чим для випускників є практика; виявити труднощі, з якими стикалися студенти при проходженні практики; визначити, яких результатів очікували здобувачі від проходження практики; з’ясувати чи влаштовує опитаних співпраця з керівниками практики; виявити, які висновки зробили здобувачі після проходження практики.
Аналітична довідка (листопад 2021 року).pdf | 230 Кб |