- Деталі
- Перегляди: 584
Навчально-методичний центр забезпечення якості освіти (Центр) було створено у вересні 2021 року з метою забезпечення якості освітніх послуг, координації, моніторингу та контролю освітньої діяльності, методичного та консультаційного супроводу процедур ліцензування та акредитації в Комунальному закладі вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради».
У своїй діяльності Центр керується чинним законодавством України, Законом України «Про вищу освіту», чинними нормативними документами Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, стандартами ISO серії 9000, Статутом КЗВО «ДАНО»ДОР», рішеннями Вченої ради.
Основними завданнями Центру є:
- розвиток системи управління якістю вищої освіти в Академії та її постійне вдосконалення;
- здійснення аналізу, планування, організації та контролю за реалізацією освітнього процесу в Академії;
- організація ліцензування спеціальностей та акредитації освітніх програм Академії;
- організація та координація організаційно-методичної роботи кафедр в Академії;
- розроблення нормативних та організаційно-методичних документів Академії із питань забезпечення якості вищої освіти, планування та організація освітнього процесу, навчально-методичної роботи, ліцензування й акредитації;
- вивчення міжнародного та національного досвіду забезпечення якості освіти;
- забезпечення академічної доброчесності в Академії.
Основними функціями Центру є:
- поточне та перспективне планування роботи Центру;
- аналіз міжнародного та українського досвіду застосування систем управління якістю на інституційному рівні та внесення пропозиції щодо покращення чинної системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Академії;
- забезпечення функціонування системи управління якості Академії та вдосконалення якості освітнього процесу;
- аналіз, планування, організація та контроль за реалізацією освітнього процесу;
- організація, планування, моніторинг та контроль методичної роботи в Академії;
- координація процедур ліцензування та акредитації;
- співпраця з Українським центром оцінювання якості освіти;
- організація моніторингових досліджень;
- розробка та впровадження системи забезпечення академічної доброчесності.