- Деталі
- Перегляди: 114
Метою дослідження є вивчення особливостей формування у здобувачів вищої освіти індивідуальної освітньої траєкторії з урахуванням студентоцентризького підходу до освітнього процесу.
Опитування здобувачів вищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; вивчення рівня задоволеності здобувачів вищої освіти якістю освітньої програми; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; рівня задоволеності здобувачів вищої освіти вільним вибором дисциплін; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 113
Метою дослідження є вивчення рівня дотримання академічної доброчесності здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти КЗВО «ДАНО»ДОР».
Завдання дослідження: проаналізувати результати забезпечення академічної доброчесності здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти в КЗВО «ДАНО»ДОР»; визначити шляхи забезпечення ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у будь-яких наукових працях здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти.
Результати моніторингового дослідження дадуть змогу: з’ясувати особливості дотримання/ не дотримання академічної доброчесності здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти; спланувати комплекс заходів, що дозволить підвищити якість освітнього процесу в Академії та дотримання академічної доброчесності всіма учасниками освітнього процесу.
Академічна доброчесність (аспіранти, 2024).pdf | 535 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 98
Опитування здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 99
Опитування роботодавців передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; рівня професійної підготовки випускників Коледжу; рівня компетентностей випускників Коледжу для виконання професійних обов’язків; оцінки вмінь та навичок, якими володіють випускники Коледжу; зацікавленості у працевлаштуванні випускників Коледжу; оцінки ефективності освітніх програм; виявлення попиту на конкретні навички та кваліфікації; розвитку партнерських відносин; здійснення прогнозів щодо майбутніх напрямків розвитку Коледжу.
- Деталі
- Перегляди: 113
Опитування стейкхолдерів передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; оцінки актуальності освітньо-професійної програми в контексті сучасних вимог до кадрового потенціалу; якості підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою; оцінки рівня логічної узгодженості освітньо-професійної програми з майбутньою професійною зайнятістю здобувачів фахової передвищої освіти; рівня компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти Коледжу для виконання професійних обов’язків; якості існуючих освітніх програм і навчальних планів; отримання інформації щодо ставлення стейкхолдерів до освітнього процесу в Коледжі; здійснення прогнозів щодо майбутніх напрямків розвитку Коледжу.
- Деталі
- Перегляди: 157
Опитування стейкхолдерів передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; оцінки актуальності освітньо-професійної програми в контексті сучасних вимог до кадрового потенціалу; якості підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою; оцінки рівня логічної узгодженості освітньо-професійної програми з майбутньою професійною зайнятістю здобувачів вищої освіти; рівня компетентностей здобувачів вищої освіти для виконання професійних обов’язків; якості існуючих освітніх програм і навчальних планів; отримання інформації щодо ставлення стейкхолдерів до освітнього процесу в Академії; здійснення прогнозів для майбутніх напрямків розвитку.
- Деталі
- Перегляди: 146
Опитування здобувачів фахової передвищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів фахової передвищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 176
Опитування роботодавців передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; рівня професійної підготовки випускників КЗВО «ДАНО» ДОР»; рівня компетентностей випускників для виконання професійних обов’язків; оцінки вмінь та навичок, якими володіють випускники Академії; зацікавленості у працевлаштуванні випускників КЗВО «ДАНО» ДОР»; оцінки ефективності освітніх програм; виявлення попиту на конкретні навички та кваліфікації; розвитку партнерських відносин; здійснення прогнозів для майбутніх напрямків розвитку.