• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Забезпечення якості освіти

Результати анкетування «Якість підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти» (роботодавці, 2024)

Деталі
Перегляди: 206

0106 6Опитування роботодавців передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; рівня професійної підготовки випускників КЗВО «ДАНО» ДОР»; рівня компетентностей випускників для виконання професійних обов’язків; оцінки вмінь та навичок, якими володіють випускники Академії; зацікавленості у працевлаштуванні випускників КЗВО «ДАНО» ДОР»; оцінки ефективності освітніх програм; виявлення попиту на конкретні навички та кваліфікації; розвитку партнерських відносин; здійснення прогнозів для майбутніх напрямків розвитку.

Детальніше...

Результати анкетування «Якість практичної підготовки здобувачів вищої освіти» (аспіранти, 2024)

Деталі
Перегляди: 237

0106 5Метою дослідження є вивчення рівня якості практичної підготовки серед здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем.
Опитування здобувачів вищої освіти передбачало отримання інформації щодо: вивчення думки здобувачів вищої освіти щодо організації практичної підготовки здобувачів в Академії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; ефективності проведення практичної підготовки для формування професійних компетентностей; вивчення рівня задоволеності здобувачів вищої освіти якістю практичної підготовки; дотримання вимог організації практичної підготовки; вивченя пропозицій щодо удосконалення практичної підготовки здобувачів вищої освіти; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.

Детальніше...

Результати анкетування «Формування індивідуальної освітньої траєкторії» (аспіранти, 2024)

Деталі
Перегляди: 265

0106 4Метою дослідження є вивчення особливостей формування у здобувачів вищої освіти індивідуальної освітньої траєкторії з урахуванням студентоцентризького підходу до освітнього процесу.
Опитування здобувачів вищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; вивчення рівня задоволеності здобувачів вищої освіти якістю освітньої програми; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; рівня задоволеності здобувачів вищої освіти вільним вибором дисциплін; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.

Детальніше...

Результати анкетування «Академічна доброчесність» (аспіранти, 2024)

Деталі
Перегляди: 268

0106 3Метою дослідження є вивчення рівня дотримання академічної доброчесності здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти КЗВО «ДАНО»ДОР». 
Завдання дослідження: проаналізувати результати забезпечення академічної доброчесності здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти в КЗВО «ДАНО»ДОР»; визначити шляхи забезпечення ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у будь-яких наукових працях здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти.
Результати моніторингового дослідження дадуть змогу: з’ясувати особливості дотримання/ не дотримання академічної доброчесності здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти; спланувати комплекс заходів, що дозволить підвищити якість освітнього процесу в Академії та дотримання академічної доброчесності всіма учасниками освітнього процесу.

Вкладення:
Скачати цей файл (Академічна доброчесність (аспіранти, 2024).pdf)Академічна доброчесність (аспіранти, 2024).pdf535 Кб

Результати анкетування «Якість освітнього процесу та викладання» (аспіранти, 2024)

Деталі
Перегляди: 203

0106 1Опитування здобувачів вищої освіти за третім рівнем вищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти. 

Детальніше...

Результати анкетування «Якість підготовки здобувачів фахової передвищої освіти» (роботодавці, Коледж, 2024)

Деталі
Перегляди: 189

2025 3Опитування роботодавців передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; рівня професійної підготовки випускників Коледжу; рівня компетентностей випускників Коледжу для виконання професійних обов’язків; оцінки вмінь та навичок, якими володіють випускники Коледжу; зацікавленості у працевлаштуванні випускників Коледжу; оцінки ефективності освітніх програм; виявлення попиту на конкретні навички та кваліфікації; розвитку партнерських відносин; здійснення прогнозів щодо майбутніх напрямків розвитку Коледжу.

Детальніше...

Результати анкетування «Якість реалізації освітньо-професійної програми» (стейкхолдери, Коледж, 2024)

Деталі
Перегляди: 205

2005 2Опитування стейкхолдерів передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; оцінки актуальності освітньо-професійної програми в контексті сучасних вимог до кадрового потенціалу; якості підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою; оцінки рівня логічної узгодженості освітньо-професійної програми з майбутньою професійною зайнятістю здобувачів фахової передвищої освіти; рівня компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти Коледжу для виконання професійних обов’язків; якості існуючих освітніх програм і навчальних планів; отримання інформації щодо ставлення стейкхолдерів до освітнього процесу в Коледжі; здійснення прогнозів щодо майбутніх напрямків розвитку Коледжу.

Детальніше...

Результати анкетування «Якість реалізації освітньо-професійної програми» (стейкхолдери, 2024)

Деталі
Перегляди: 251

2005 1Опитування стейкхолдерів передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; оцінки актуальності освітньо-професійної програми в контексті сучасних вимог до кадрового потенціалу; якості підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою; оцінки рівня логічної узгодженості освітньо-професійної програми з майбутньою професійною зайнятістю здобувачів вищої освіти; рівня компетентностей здобувачів вищої освіти для виконання професійних обов’язків; якості існуючих освітніх програм і навчальних планів; отримання інформації щодо ставлення стейкхолдерів до освітнього процесу в Академії; здійснення прогнозів для майбутніх напрямків розвитку.

Детальніше...

Сторінка 3 із 13

  • Початок
  • Попередня
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Наступна
  • Кінець
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×