- Деталі
- Перегляди: 396
Для всіх, хто хоче розвивати свою антикорупційну культуру та доброчесність, змінювати суспільство на краще – долучайтесь разом з нами до ТИЖНЯ ДОБРОЧЕСНОСТІ!
Усі ми прагнемо жити в успішному суспільстві, де кожен має рівні можливості для розвитку та реалізації, де панують взаємоповага, справедливість, честь і гідність. Основою такого суспільства є доброчесність – цінність, яка виховує в людині чесноти, зокрема відповідальність та повагу до інших.
Доброчесність – це частина нашого щоденного життя, це вибір, який ми робимо кожного дня, як ставимося до інших і до самих себе. Це не про героїчні вчинки, а про спосіб життя, який ми можемо почати формувати вже сьогодні.
- Деталі
- Перегляди: 74
Шановні колеги! У рамках проєкту сприяння академічній доброчесності запрошуємо до перегляду вебінару «Як провести сесію онлайн?» за посиланням:
https://academiq.org.ua/#NHNW4xZ7Lcw
- Деталі
- Перегляди: 153
Метою ослідження є вивчення рівня дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними та педагогічними працівниками КЗВО «ДАНО» ДОР».
- Деталі
- Перегляди: 696
На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Альфонсо Беніто «Академічна доброчесність і використання штучного інтелекту».
У ній автор наголошує, що останнім часом, завдяки революції, викликаною досягненнями в галузі штучного інтелекту, спостерігається підвищення популярності серед студентів використання та зловживання інструментами на основі ШІ.
- Деталі
- Перегляди: 605
Вперше поняття «академічна доброчесність» було визначено у новому Законі України «Про освіту» у 2017 році. Але, за результатами звіту аналітичного центру CEDOS за 2019 рік, фокусовані групові інтерв’ю з вчителями та батьками учнів 9-11 класів (https://saiup.org.ua/resursy/rezultaty-grupovyh-interv-yu-dlya-batkiv-opikuniv-ta-vchyteliv/) продемонстрували, що багато з них не знали поняття «академічна доброчесність». А з тих, хто знав, більшість педагогів вважали, що академічна доброчесність більше стосується вищої освіти, зокрема, викладачів в університетах, написання академічних робіт та здобуття наукових ступенів. А більшість батьків стверджували, що про академічну доброчесність у шкільному навчанні говорити недоречно.