• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Центр забезпечення якості освіти
    • Бібліотечно-інформаційний центр
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Абітурієнту
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Правила прийому
      • Ліцензія та план набору
      • Перелік вступних документів, терміни прийому
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • 053 Психологія (бакалаври)
      • 053 Психологія (магістри)
      • 073 Менеджмент (магістри)
      • 281 Публічне управління та адміністрування (магістри)
      • 011 Освітні, педагогічні науки (магістри)
      • 012 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • 013 Початкова освіта (бакалаври)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • 281 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Академічна доброчесність

Дотримання академічної доброчесності у загальній середній освіті

Деталі
Перегляди: 47

0102 2Вперше поняття «академічна доброчесність» було визначено у новому Законі України «Про освіту» у 2017 році. Але, за результатами звіту аналітичного центру CEDOS за 2019 рік, фокусовані групові інтерв’ю з вчителями та батьками учнів 9-11 класів (https://saiup.org.ua/resursy/rezultaty-grupovyh-interv-yu-dlya-batkiv-opikuniv-ta-vchyteliv/) продемонстрували, що багато з них не знали поняття «академічна доброчесність». А з тих, хто знав, більшість педагогів вважали, що академічна доброчесність більше стосується вищої освіти, зокрема, викладачів в університетах, написання академічних робіт та здобуття наукових ступенів. А більшість батьків стверджували, що про академічну доброчесність у шкільному навчанні говорити недоречно.

Детальніше...

Деталі
Перегляди: 24

0901 3

  

Про етичні стандарти у педагогічній професії

Деталі
Перегляди: 31

0901 2

 

Як допомогти студентам й аспірантам досліджувати доброчесно

Визначення поняття «самоплагіат» та його типові приклади

Деталі
Перегляди: 40

0801 3Самоплагіат – «оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів».

Головними причинами виокремлення самоплагіату як виду порушень академічної доброчесності є те, що він:

– знижує довіру суспільства до науки у цілому, а також до наукових результатів окремих осіб та інституцій;

– призводить до отримання необґрунтованих переваг за фактично невиконану роботу; ці переваги можуть полягати в отриманні додаткового фінансування на проведення досліджень, що фактично не виконувалися, підвищенні наукометричних показників автора тощо;

– може порушувати авторські та суміжні права інших фізичних і юридичних осіб, зокрема, видавців та співавторів.

Детальніше...

Долучайтесь до онлайн-курсу «Академічна доброчесність в університеті»

Деталі
Перегляди: 47

1012 1Шановні колеги!

Ви маєте можливість підвищити рівень знань про академічну
доброчесність, прослухавши онлайн-курс «Академічна доброчесність в
університеті» на платформі Відкритий Університет Майдану.
Курс розроблений НаУКМА-онлайн та ГО ЕлібУКР за підтримки фонду
Відродження.
Досвідом діляться Директор Центру забезпечення якості освіти Сергій
Квіт, координатор Американської Бібліотеки Світлана Чуканова та керівник
Школи професійного розвитку викладачів Наталія Старинська діляться
досвідом в новому онлайн-курсі.

Навчальне навантаження курсу відповідає 0,1 кредиту ЄКТС.
Посилання на курс – https://vumonline.ua/course/academic-integrity-at-the-university/

Програмне забезпечення для перевірки наукових текстів на плагіат

Деталі
Перегляди: 83

2711 1Наукова комунікація посідає важливе місце у сучасному науковому та освітньому процесі. Важливо, щоб ця комунікація відбувалась на засадах академічної доброчесності, що ґрунтуються на повазі до колег-науковців. Проте, не завжди в академічному середовищі можна спостерігати дотримання вимог академічної етики. На жаль, у нашій країні має місце таке явище як плагіат, що негативно впливає на різні сфери людської діяльності. 

Детальніше...

Онлайн курс з академічної доброчесності

Деталі
Перегляди: 93

0811 2Шановні колеги!

До уваги абітурієнтів, здобувачів вищої освіти, вчителів школи, педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, а також усіх, хто цікавиться питаннями академічної доброчесності, представляємо онлайн курс з академічної доброчесності на платформі EdEra, який можна знайти за покликанням: http://bit.ly/2lWMiTm

Як допомогти студентам й аспірантам досліджувати доброчесно?

Деталі
Перегляди: 71

0611 1

 

Як допомогти студентам й аспірантам досліджувати доброчесно?

Сторінка 1 із 3

  • 1
  • 2
  • 3
  • Наступна
  • Кінець
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Приймальна комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2023 Дніпровська академія неперервної освіти

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Приймальна комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

×