- Деталі
- Перегляди: 1255
До уваги керівників органів управління і закладів освіти, ОТГ, методичних служб різних рівнів, учителів, батьків. У вкладенні є можливість переглянути інформаційний бюлетень, який розкриває особливості організації та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році.
![]() | 234 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 1588
Актуальність такого явища як булінг зумовила необхідність ініціювання та проведення протягом листопада–грудня 2019 року працівниками навчально-методичної лабораторії моніторингу якості освіти та ЗНО Дніпровської академії неперервної освіти обласного моніторингового дослідження обізнаності учнів з проблеми кібербулінгу.
З результатами моніторингового дослідження можна ознайомитись, переглянувши вкладення.
![]() | 3341 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 2692
Шановні колеги та учні 7-9 класів!
Просимо Вас взяти участь у моніторинговому дослідженні обізнаності учнів щодо проблеми кібербулінгу. Опитування є анонімним. Результати опитування будуть використані в узагальненому вигляді.
Для роботи з анкетою зайдіть за посиланням. Якщо посилання не відкриваються, просимо скопіювати його та вставити в адресний рядок з пошуком, анкета відкриється. Своє посилання, будь ласка, знайдіть у переліку:
- Анкета для учнів 7 класів (місто)
- Анкета для учнів 7 класів (сільська місцевість)
- Анкета для учнів 8 класів (місто)
- Анкета для учнів 8 класів (сільська місцевість)
- Анкета для учнів 9 класів (місто)
- Анкета для учнів 9 класів (сільська місцевість)
- Анкета класного керівника 7 класу (місто)
- Анкета класного керівника 7 класу (сільська місцевість)
- Анкета класного керівника 8 класу (місто)
- Анкета класного керівника 8 класу (сільська місцевість)
- Анкета класного керівника 9 класу (місто)
- Анкета класного керівника 9 класу (сільська місцевість)
- Деталі
- Перегляди: 1266
Відповідно до річного плану роботи КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» та з метою отримання інформації для аналізу ефективності підготовки учнів 11-х класів закладів загальної середньої освіти до участі у ЗНО протягом березня-квітня 2019 року працівниками Дніпровської академії неперервної освіти ініційовано та проведено обласне моніторингове дослідження «Стан організації підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання в загальноосвітніх навчальних закладах області».
З результатами моніторингового дослідження можна ознайомитись, переглянувши вкладення.
![]() | 848 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 2097
Народ, що не усвідомлює значення рідної мови для свого вищого духовного життя і сам її покидає й відрікається, виконує над собою самовбивство (Шафраник).
Відповідно до річного плану роботи КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» та з метою отримання актуальних даних про мовне середовище навчальних закладів області протягом вересня-жовтня 2018 року працівниками Дніпровської академії неперервної освіти ініційовано та проведено обласне моніторингове дослідження мовного середовище в загальноосвітніх навчальних закладах області.
З результатами моніторингового дослідження мовного середовища в загальноосвітніх навчальних закладах області можна ознайомитись, переглянувши вкладення.
![]() | 2332 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 2464
21 листопада 2018 року на базі КЗО «Середня загальноосвітня школа № 21» Дніпровської міської ради відбувся обласний семінар з моніторингу якості освіти на тему: «Технологія організації та проведення моніторингових досліджень. Досвід шкіл». У семінарі взяло участь 52 освітяни, серед них: педагогічні працівники КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти», методичного центру управління освіти департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, міські, районні координатори, координатори ОТГ, керівники та заступники керівників закладів освіти області.
Семінар складався із трьох блоків: організаційно-теоретичний, практичний, аналітико-підсумковий. Відкрила семінар завідувач навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та аудиту Дніпровської академії неперервної освіти Швидун Л.Т., яка наголосила на ролі моніторингу якості освіти в умовах формування Нової української школи. Методист цього відділу Сотнічук І.А. у виступі звернула увагу на порівняльні характеристики понять «моніторинг та перевірка». В організаційно-теоретичному блоці була запрошена до слова Устінова Т.П., методист з питань моніторингу якості освіти методичного центру управління освіти департаменту гуманітарної політики. У роботі теоретичного блоку взяли участь представники закладів освіти міста Дніпра: директор СШ №129, заступники директора з НВР СЗШ №134, 22, 21, НВК №66, 37, 148, а також практичний психолог СЗШ № 134.
Практичний блок було проведено у формі «каруселі». Учасники семінару, поділені на групи, вчилися практично узагальнювати результати моніторингових досліджень.
В аналітико-підсумковому блоці було проведено психологічний тренінг (Рапіна Т.В., практичний психолог КЗО «СЗШ №91» Підведення підсумків семінару відбулося у формі «відкритого мікрофону», були обговорені та прийняті рекомендації).