• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Центр забезпечення якості освіти
    • Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
    • Бібліотечно-інформаційний центр
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Абітурієнту
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Правила прийому
      • Ліцензія та план набору
      • Перелік вступних документів, терміни прийому
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • 053 Психологія (бакалаври)
      • 053 Психологія (магістри)
      • 073 Менеджмент (магістри)
      • 281 Публічне управління та адміністрування (магістри)
      • 011 Освітні, педагогічні науки (магістри)
      • 012 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • 013 Початкова освіта (бакалаври)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • 281 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти

ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Підвищення кваліфікації /
  • Вчителю /
  • Суспільно-гуманітарні дисципліни

Триває передплатна кампанія на професійні видання

Деталі
Перегляди: 1000

06112018 1Шановні колеги!

Нагадуємо про продовження передплатної кампанії на професійні видання. Журнал «Всесвітня література в школах України» з нами біля сорока років. Завжди найновіші тенденції та пропозиції. Традиційно розміщаються цінні матеріали і для вчителів російської мови та літератури.

І знову про ОЗОНівську спільноту!

Деталі
Перегляди: 1406

Увосьме потужна команда педагогів від Дніпропетровщини брала участь у Всеукраїнському фестивалі педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок», підтримуючи ідеї натхненника фестивалю Анатолія Миколайовича Фасолі. Цьогоріч фестиваль проходив 11-13 жовтня у м.Одесі та був  ініційований Інститутом педагогіки НАПН України. Цей захід зібрав разом учителів-практиків, науковців, методистів, представників Міністерства освіти і науки України,  усіх, кому цікава ідея особистісно зорієнтованого навчання, хто має набутки в цій царині або готовий долучитися до їх створення. Фестиваль об’єднав, дійсно, творчих, яскравих, ініціативних особистостей, здатних навчати і навчатися. Проблемна тема фестивалю  «Урок в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання» була сповна реалізована, завдяки умілому поєднанню у співпраці науковців, методистів, учителів, менеджерів освіти. Науково-педагогічні діалоги, відкриті уроки, педагогічні майстерні – усе це створило своєрідну ОЗОНівську атмосферу, наповнену демократичним духом, свободою вибору, неймовірними враженнями і відчуттями.

Фестиваль відбувся, і все склалося якнайкраще! Велика вдячність за творчий неспокій членам нашої ОЗОНівської групи: Згамі Тамарі Петрівні, Криворотенко Ользі Григорівні, Корзун Катерині Миколаївні, Марценко Галині Олегівні, Гиркало Ользі Володимирівні, Животовій Світлані Анатоліївні, молодим колегам, які приєдналися до ОЗОНівського руху. Та найбільше заслужених слів пошани і подяки дісталося нашій Ользі Григорівні, яка проводила педагогічну майстерню, урок української літератури в 10 класі і встигала відвідати найцікавіші заходи колег та вести цікаві репортажі з фестивалю. Недарма цього року саме Ольга Григорівна отримала символічного окриленого Оскара «ЗА ВІДДАНІСТЬ ОЗОНІВСЬКІЙ СПІЛЬНОТІ»! Їй дякували за бездонну душу, безмежну любов до людей, уміння справжнього Майстра. Та найкраще сказала Людмила Чеховська, колега із Запоріжжя: «Ольга Григорівна – унікальна людина за самою своєю природою (краса, енергія, бажання постійно розвиватися, іскрометний гумор), а вчитель вона – від Бога»! Гордимося таким учителем і навчаємося у нього!

Фестиваль завершено, естафету передано до міста Червонограда Львівської області. А ми всі, хто долучився до цього дійства, висловлюємо слова безмежної вдячності Людині, яка дарує нам щороку свято професіоналізму, майстерності й душевного спілкування – Анатолію Миколайовичу Фасолі! Людині, що має крила!

З повагою до всіх

А.А.Сергієнко, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти

КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти»

Рекомендації щодо проведення ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з російської, польської мов та літератур

Деталі
Перегляди: 1180

26102018 1Наближаються дати проведення ІІ етапу, а незабаром і ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Нагадуємо:

  • Олімпіада з польської мови та літератури передбачає залучення тих учнів, які вивчають мову й літературу Польщі тільки за програмами Міністерства освіти і науки України для шкіл з навчанням на польській мові або шкіл, де вивчається польська мова як шкільний предмет. У ІІІ етапі олімпіади беруть участь учні 9-11-х класів, у ІІ (міських та районних) етапах краще залучати учнів з 8 до 11 класу.
  • В олімпіаді з російської мови та літератури у ІІ етапі за рішенням методичних служб міст, районів, ОТГ можуть взяти участь юні філологи з 7 до 11 класу, але у  ІІІ етапі  беруть участь тільки учні 9-11-х класів.

З рекомендаціями щодо проведення ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з російської, польської мов та літератур можна ознайомитись у вкладенні.

Вкладення:
Скачати цей файл (Рекомендації - російська мова та література.docx)Рекомендації - російська мова та література.docx13 Кб
Скачати цей файл (Рекомендації - польська мова та література.docx)Рекомендації - польська мова та література.docx13 Кб

Працює обласна творча майстерня «Впровадження наскрізних змістових ліній у систему викладання російської мови, літератури, зарубіжної літератури»

Деталі
Перегляди: 1237

17102018 4Шановні колеги! Нагадуємо, що у нас відкрита обласна творча майстерня криворізьких вчителів Коробової Наталії Йосипівни та Безносик Наталії Григорівни за темою: «Впровадження наскрізних змістових ліній у систему викладання російської мови, літератури, зарубіжної літератури».

Пропонуємо співпрацю з питань пошуку впровадження ідей НУШ, нових підходів, цікавих текстів. Особливо наголошуємо про можливість спілкування на базі цієї майстерні вчителям шкіл з російською мовою навчання, які опановують предмети на українській мові. Одним з першочергових продуктів цієї майстерні буде електронна збірка перекладів з російської мови на українську літературознавчих та методичних термінів, шаблонних висловлювань, структурних компонентів уроку тощо. Запрошуємо на допомогу вчителів зарубіжної літератури, мовників української мови для створення якісного продукту.

Сподіваємось на співпрацю!

Вкладення:
Скачати цей файл (Інформаційна довідка.docx)Інформаційна довідка.docx14 Кб

Методичний консиліум для вчителів російської мови, літератури, зарубіжної літератури

Деталі
Перегляди: 1681

13 вересня 2018 року на базі гімназії № 1 м.Дніпра для керівників методичних об’єднань вчителів російської мови, літератури, зарубіжної літератури відбувся методичний консиліум «Особливості викладання російської мови, літератури, зарубіжної літератури у 2018-2019 навчальному році». Керівники обласних творчих філологічних майстерень презентували матеріали до початку нового навчального року: календарне планування, засоби використання різних технологій на уроках, матеріали позакласної роботи.

Особливою проблемою для філологів у цьому навчальному році став у 10 класі інтегрований курс «російська мова та література» у школах з російською мовою навчання. З метою роз’яснення, обговорення та надання рекомендацій за даним курсом були запрошені автори програми, підручника, системи оцінювання Олена Фидкевич, старший науковий співробітник відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України, кандидат філологічних наук, та Лариса Курач, завідувач відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук (м.Київ).

Присутні отримали пояснення та рекомендації з питань впровадження нових програм та практичні розробки за новим курсом.

Під час методичних консиліумів традиційно відкриваються нові обласні творчі філологічні майстерні. У цьому році криворізькі вчителі Коробова Н.Й. (КЗ СЗШ № 59) та Безносик Н.Г.(КЗ СЗШ № 92) отримали сертифікат на відкриття майстерні № 16 за темою: «Впровадження наскрізних змістових ліній у систему викладання російської мови, літератури, зарубіжної літератури». Запрошуємо до співпраці (Коробова Н.Й., 0973531835;
Безносик Н.Г., 0676993494).

Всі матеріали методичного консиліуму можна знайти на новому диску «Хмаринка майстерень», який зробила керівник обласної творчої філологічної майстерні Дєрусова І.Ю.(КЗШ СЗШ № 114). Адреса диска в Messenger: https://drive.google.com/drive/folders/1gEDzYXTp28fhzQk-tLzxNlR4y-HT7wsb

Вкладення:
Скачати цей файл (О.Фідкевич. Критерії оцінювання результатів навчання.docx)О.Фідкевич. Критерії оцінювання результатів навчання.docx40 Кб
Скачати цей файл (Интегрированнный курс - 10 класс.pptx)Интегрированнный курс - 10 класс.pptx4874 Кб
Скачати цей файл (Е.Фидкевич. Русский язык и литература в 10 классе.pdf)Е.Фидкевич. Русский язык и литература в 10 классе.pdf1237 Кб
Скачати цей файл (Е.Фидкевич. Методические рекомендации к интегрированному курсу.doc)Е.Фидкевич. Методические рекомендации к интегрированному курсу.doc117 Кб
Скачати цей файл (Е.Фидкевич. Календарное планирование уроков по интегрированному курсу.docx)Е.Фидкевич. Календарное планирование уроков по интегрированному курсу.docx36 Кб

З педагогічного досвіду

Деталі
Перегляди: 1176

13092018 2Пропонуємо ознайомитися із досвідом учителя української мови і літератури Середньої загальноосвітньої школи №23 м. Нікополя Корзун Катерини Миколаївни, яка посіла І місце на конкурсі «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова і література».

Виступ та презентація К.М.Корзун на тему «Дидактичні можливості соціальних сервісів на уроках української мови і літератури» надана у вкладенні.

Вкладення:
Скачати цей файл (Виступ Корзун К.М..docx)Виступ Корзун К.М..docx28 Кб
Скачати цей файл (Презентація Корзун К.М..pptx)Презентація Корзун К.М..pptx5749 Кб

VІІІ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок»

Деталі
Перегляди: 1653

13092018 1Шановні колеги!

Запрошуємо до участі у VІІІ Всеукраїнському фестивалі педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок», який відбудеться 11-13 жовтня 2018 року в м. Одеса.

Метою фестивалю є: окреслення кола проблем, пов’язаних зі специфікою уроку в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, визначення перспективних шляхів їх розв'язання; ознайомлення з практичним досвідом, ефективними методиками й технологіями вирішення проблемної теми «Урок в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання»; означення подальших напрямків реалізації засадничих ідей особистісно зорієнтованого й компетентнісного навчання.

Більш детальна інформація у вкладенні.

Вкладення:
Скачати цей файл (Інформаційний лист Фестивалю.pdf)Інформаційний лист Фестивалю.pdf97 Кб

«Українська мова і література» у 2018/2019 навчальному році

Деталі
Перегляди: 2388

10092018 1Сергієнко А.А. Траєкторія реалізації сучасної шкільної мовно-літературної освіти, розширення професійної компетентності учителів української мови і літератури (методичні рекомендації щодо викладання української мови і літератури у новому 2018/2019 навчальному році).

Зміни, які відбуваються уже зараз у початковій школі, не можуть не торкнутися основної та старшої школи. Хоча новий Державний стандарт середньої освіти набуде чинності з 2022 року, уже зараз ми відслідковуємо переваги Нової української школи, розуміємо, що основою змін є дитиноцентрична освіта, і завдання вчителя – створити умови для розвитку персонально кожної дитини. Як це робитиме конкретний учитель, залежить від фахової майстерності, креативності, компетентності педагога. Тож сьогодні зусилля державних освітніх установ, вищих навчальних закладів, навіть громадських організацій спрямовані на зорієнтованість учителів на нові підходи, методи, технології, опанування нестандартними шляхами вирішення мовно-літературних питань.

Ми бачимо, що у новій школі суттєво змінюється роль педагога. Сучасний шкільний учитель зацікавлений в оволодінні новітніми методиками викладання, здатен реалізовувати педагогіку партнерства, продуктивні технології та методику розвитку критичного мислення. Адже для сучасних дітей учитель уже не є єдиним джерелом знань – потрібну інформацію можна знайти і в книгах, і в Інтернеті. Втім, саме у цих умовах підсилюється роль учителя як партнера, який здатен оцінити творчі здібності, прагнення і бажання школярів відповідно до вікових особливостей.

Детальніше...

Сторінка 8 із 11

  • Початок
  • Попередня
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • 11
  • Наступна
  • Кінець
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Приймальна комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2023 Дніпровська академія неперервної освіти

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Приймальна комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

×