- Деталі
- Перегляди: 376
- Деталі
- Перегляди: 269
- Деталі
- Перегляди: 277
03 листопада 2022 року відбулася онлайн зустріч вчителів історії та громадянської освіти у методичної студії: «Формування предметних компетентностей громадянської та історичної освітньої галузі та методика реалізації практичних умінь і навичок».
- Деталі
- Перегляди: 334
- Деталі
- Перегляди: 419
У 2021-2022 навчальному році у деяких загальноосвітніх навчальних закладах залишився предмет «російська мова». З початком Воєнного стану у багатьох школах цей предмет викликає емоційну та психологічну напругу. Адміністрація шкіл, вчителі мають академічну свободу у вирішенні змісту навчального процесу та навантаження. Тому цей навчальний предмет може бути вилученим. І це можна зрозуміти. Міністерство освіти і науки не надає рекомендацій з цього приводу.
- Деталі
- Перегляди: 369
За планом роботи Дніпровської академії неперервної освіти був розроблений методичний проект «Реалізація компетентнісного підходу до навчання шляхом використання ТВРЗ-педагогіки на уроках зарубіжної літератури», який здійснили керівники обласної творчої філологічної майстерні, вчителі зарубіжної літератури Криворізьких КЗО №59 Коробова Наталія Йосипівна та КЗО №92 Безносик Наталія Григорівна. Матеріали проекту були використані на курсах вчителів зарубіжної літератури, які починають роботу у 5 класах за програмою НУШ.
- Деталі
- Перегляди: 370
Обласний конкурс до 200-річниці від дня народження Ф.М.Достоєвського «Писатель, потрясающий душу…» проводився за планом КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» обласною філологічною майстернею Твердохлєбової-Мізяк Т.В. та Земляної Л.В. з листопада 2021 року до квітня 2022 року з метою відзначення ювілею великого письменника та підтримки творчості вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури; розвитку професійної компетентності; пошуку нових форм і методів навчання, ідей, сучасних педагогічних інформаційно-комунікативних технологій; розвитку педагогічної творчості; вміння використовувати нові інноваційні підходи у навчанні; застосування педагогіки партнерства; виявлення та поширення кращих методичних напрацювань педагогів Дніпропетровської області.
- Деталі
- Перегляди: 572