• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Підвищення кваліфікації /
  • Вчителю /
  • Суспільно-гуманітарні дисципліни /
  • Методична онлайн студія для вчителів історії підвела підсумок з «EDU_FEST Dnipro – 2023»

Методична онлайн студія для вчителів історії підвела підсумок з «EDU_FEST Dnipro – 2023»

Деталі
Перегляди: 606

17 жовтня 2023 року навчально-методична лабораторія вивчення базових дисциплін підвела підсумок фестивалю педагогічної творчості освітян Дніпропетровщини в номінації «Історія та громадянська освіта». «EDU_FEST Dnipro – 2023», котрий тривав з березня по червень, та отримав своє практичне завершення у методичній онлайн студії. 29 вчительських робіт на фестивалі були представлені темою: «Можливості дистанційного навчання у формуванні національної ідентичності школярів: мотивація особистісного усвідомлення на уроках».

З огляду на умови воєнного стану, коли перед вчителями історії та громадянської освіти постійно постає необхідність пошуку нових шляхів формування національної ідентичності школярів, розвиток національно свідомої особистості є надважливим процесом. Це важливе стратегічне завдання національної безпеки, до якого прикута увага всієї української і світової спільноти, стало проблемою для розкриття її вчителями. Вагомим пошуковим завданням на фестивалі для експертного журі стало віднайти найкращих вчителів історії та громадянської освіти, що зуміли методично правильно та ефективно в умовах дистанційного уроку розв'язати проблему формування національної ідентичності школярів.

А метою проведення методичної онлайн студії стало знайомство спільноти вчителів із переможцями фестивалю, що успішно презентували методику мотивації учнів до більш глибшого усвідомлення себе українцями; що спрямовували відчуття причетності учнів до української культури та до давньої української історії; допомогали школярам за змістом уроку ставати активними носіями української мови, висвітлювали любов до України та говорили про важливість її збереження, як незалежної держави; формували у школярів вміння відчувати свою значущість для України тощо.

Спікери методичної студії на власних прикладах розкривали продуктивне формування національної самоідентифікації учнів на дистанційних уроках історії, ділилися власним досвідом із опорою на результати роботи, а також показали власні професійні здатності у питаннях формування національної самоідентифікації школярів в умовах дистанційного уроку. Методична онлайн студія була успішною такими дослідженнями та презентаціями:  тематичні веб-квести, створені засобами інтерактивного плаката (І місце, Малюк О.В., вчителька історії Криворізької гімназії № 98 Криворізької міської ради). Саме вони визначалися як можливими та доцільними цифровими інструментами вчителя у процесі формування національної ідентичності школярів на уроках історії; 2  «чат-боти» та «доповнена реальність» були визначені інноваційно можливими, та як такі, що мають ряд переваг та багато напрямків у використанні на дистанційних уроках для мотивації особистісного національного усвідомлення школярів (ІІ місце, Підгайний О.С., комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа № 84» Дніпровської міської ради);  інтерактивні методики змішаного навчання та проектне навчання для вивчення питання національної ідентичності учнів в умовах сучасних реалій (ІІ місце, Карташова О.Ю., вчителька історії комунального закладу «Тернівського ліцею № 1 Тернівської міської ради Дніпропетровської області»);  ранкові зустрічі у 5 класах НУШ, як ефективні методи та підходи до включення елементів національної культури та історії у ранкові зустрічі з метою зміцнення національної ідентичності (ІІІ місце, Чернявська Ю.О., вчитель історії Ліцею № 9 Павлоградської міської ради); сучасні технічні засоби: освітні програми, сервіси, платформи для роботи в групах, для оцінювання досягнень учнів та рефлексії під час формування національної ідентичності школярів на уроках історії у 9 класі (ІІІ місце, Шиманчик Я. М., вчителька історії відокремленого підрозділу «Науковий ліцей міжнародних відносин ІІ-ІІІ ступенів» Університету митної справи та фінансів»);  Jamboard як засіб дистанційного навчання для підвищення мотивації усвідомлення національної індентичності учнів на уроках історії в класі НУШ, (ІІІ місце, Войтович Д.В., вчитель історії Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №120 Криворізької міської ради Дніпропетровської області), де автор висвітлив авторську адаптацію вправ з тулбоксу до використання в Jamboard.

Отже, нові методичні знахідки вчителів, цікаве обґрунтування власного педагогічного дослідження, представлення використаних ефективних інноваційних освітніх застосунків, реалізацію конкретних методичних способів та прийомів, практична значущiсть досвіду – це показники, які мають бути важливими складниками навчального процесу у закладах загальної середньої освіти. Людмила Базилевська, завідувачка навчально-методичної лабораторії вивчення базових дисциплін

  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×