• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Академічна доброчесність

Як допомогти студентам й аспірантам досліджувати доброчесно?

Деталі
Перегляди: 519

0611 1

 

Як допомогти студентам й аспірантам досліджувати доброчесно?

Вебінар «Академічна доброчесність: студентські ініціативи»

Деталі
Перегляди: 614

1810 2КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР», проєкт сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP, що упроваджується Американськими Радами з міжнародної освіти, ініціатив, запрошують переглянути запис вебінару «Академічна доброчесність: студентські ініціативи» - https://www.youtube.com/watch?v=DUG9Maww-Nw&ab_channel=%D0%86%D0%BD%D1%96%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0AcademicIQ

Детальніше...

Деталі
Перегляди: 528

0709 2

 

Декларація про дотримання академічної доброчесності здобувачем вищої освіти

Декларація про дотримання академічної доброчесності науковцем, науково-педагогічним, педагогічним працівником

Деталі
Перегляди: 438

3108 2

 

Національна нормативна база, рекомендаційні документи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти

Норми академічної доброчесності для здобувачів вищої освіти

Деталі
Перегляди: 530

2208 8

 

Норми академічної доброчесності для здобувачів вищої освіти

Ініціативна академічна доброчесність та якість освіти: ключові аспекти

Деталі
Перегляди: 562

2208 7Євроінтеграційні процеси проходять наскрізно в системі середньої та вищої освіти України. Актуальність даного питання вже не знаходить заперечень. Чинне законодавство України вже визначило правові рамки академічної доброчесності в освітньому середовищі, адже всі прояви недоброчесності несуть згубні наслідки для якості освіти.

Так законодавець визначив наступне, що академічна доброчесність може проявлятися у форма плагіату або самоплагіату. Тому кожен працівник закладу освіти або здобувач освіти має в повній мірі розуміти правові рамки запозичень, посилання на джерела та співставляти із власними судженнями з окремих питань дослідження.

Детальніше...

Відповідальність за порушення академічної доброчесності

Деталі
Перегляди: 14923

2208 6Європейське наукове співтовариство вже в повній мірі сформували нормативне і світоглядне сприйняття проблеми академічної доброчесності та відповідальності за її порушення.

Чинне законодавство України щодо питання академічної доброчесності сформовано на основі норм Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про авторське право і суміжні права», нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, чинних наказів і рекомендацій Міністерства освіти і науки України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, іншої загальнодержавної нормативної бази, Статуту комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» (далі – академія та/або ДАНО), Положення про академічну доброчесність закладу вищої освіти (Протокол Вченої ради ДАНО від 09 листопада 2020 р. № 4), Положення про організацію освітнього процесу та дотримання норм академічної доброчесності.

Детальніше...

Джерела інформації для самоосвіти

Деталі
Перегляди: 790

2208 5Для самоосвіти здобувачів вищої освіти, науковців, педагогічних працівників пропонуємо ознайомитись з наступними джерелами інформації.

1. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками / В. Андрущенко. Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. 2019. № 1. С. 5-11.

Андрущенко Віктор, доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; член-кореспондент НАН України; президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор.

Показано, що розбудова національної системи освіти є одним з головних (якщо й не головним!) напрямів українського державотворення. Адже головним суб'єктом усіх процесів, що здійснюються, є людина. І залежно від того, яку систему знань, компетенцій, цінностей вона освоїла й сповідує, такими будуть її помисли і дії, а отже - такими будуть суспільство і культура, які вона створює. Щоб бути суб'єктом (а не пасивним об'єктом, який «пливе за течією»), людина має сповідувати широкий погляд на внутрішній і зовнішній світ – світогляд, відповідно до якого вона перетворює зовнішній світ, створює культуру, народжує й виховує дітей, продукує цивілізовані форми спілкування й співпраці зі світом. Освіта – це фундамент соціального, філософія є її духовним стрижнем. На жаль, нехтуючи тисячолітнім досвідом історії, деякі «доброзичливці» підневільно намагаються «випхнути її за межі системи», нав'язати сурогатні замінники дійсної духовності і культури, філософії і моралі й відтиснути національну освіту на манівці світової історії, позбавити українську людину майбутнього. Визнаючи право кожного на власну думку, апелюємо до здорових суспільних сил з метою розгорнути дискурс про цінності освіти, значення в ній такого напряму, як «філософія освіти», завданням якої є формування методологічної і світоглядної культури особистості.

Детальніше...

Сторінка 3 із 4

  • Початок
  • Попередня
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Наступна
  • Кінець
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×