• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Академічна доброчесність /
  • Методичні рекомендації «Академічна доброчесність у середній освіті»

Методичні рекомендації «Академічна доброчесність у середній освіті»

Деталі
Перегляди: 679

08082022 2Проєкт Academic IQ спільно з аналітичним центром «ОсвітАналітика» та запрошеними експертками й експертами підготували методичні рекомендації «Академічна доброчесність у середній освіті».

Методичні рекомендації охоплюють такі питання:

Розділ 1. Академічна доброчесність як віддзеркалення якості освіти

У цьому розділі йдеться про: академічну доброчесність та її цінності; інституційний аудит у школах;  внутрішні процедури забезпечення якості освіти; типові та менш очевидні види порушень академічної доброчесності в середній школі. Також порушується питання того, чи має академічна доброчесність альтернативу.

Розділ 2. Розробка закладом освіти внутрішніх нормативних документів про академічну доброчесність

Тут ви дізнаєтесь про те, чому документи про академічну доброчесність важливі; яка форма документа про академічну доброчесність є найбільш доцільною; як слід готувати документи щодо академічної доброчесності, що повинен передбачати внутрішній документ про академічну доброчесність.

Розділ 3. Внутрішній моніторинг і вдосконалення політики академічної доброчесності в закладі освіти

З цього розділу ви дізнаєтеся про можливі інструменти для проведення моніторингу та про те, чому політику академічної доброчесності слід періодично переглядати.

Розділ 4. Набуття вчителями обізнаності про академічну доброчесність

Тут детально йдеться про те, що вчителі мають знати про академічну доброчесність, а також про доброчесність у професійному розвитку та підвищенні кваліфікації вчителя.

Розділ 5. Набуття учнями компетентностей з академічної доброчесності

У цьому розділі ви зможете прочитати про: кодекс етики для учнів; як навчати учнів обходитися без звичних повсякденних порушень правил академічної доброчесності; включення питань академічної доброчесності до уроків з різних предметів та чи доцільно присвятити цій темі окремий урок; особливості дотримання правил академічної доброчесності при проведенні освітніх заходів у дистанційній формі; відповідальність учнів за порушення правил академічної доброчесності.

Розділ 6. Доброчесність в оцінюванні результатів навчання учнів

З цього розділу ви дізнаєтеся про важливість оцінювання; цінності у доброчесному оцінюванні; оцінювання як зв’язок між елементами освітньої діяльності; основні характеристики різних інструментів оцінювання та що означає автономія вчителя в оцінюванні з точки зору доброчесності.

Розділ 7. Складніші питання академічної доброчесності в освітньому процесі

У цьому розділі розглядається питання академічного письма у школі; підготовки учнів до участі в олімпіадах та конкурсах робіт дослідницького спрямування, а також питання  додаткових поточних оцінок учням з предметів, що виставляються не за результати навчання, а за громадську активність.

Переглянути рекомендації можна у вкладенні.

Вкладення:
Скачати цей файл (Академічна доброчесність у середній освіті.pdf)Академічна доброчесність у середній освіті.pdf1404 Кб
  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×