• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Семінар-тренінг «Освіта для сталого розвитку у виховній роботі»
Деталі
Перегляди: 1557

25 жовтня 2018 року в Дніпровській академії неперервної освіти відбувся семінар-тренінг на тему «Освіта для сталого розвитку у виховній роботі», який провели Ольга Висоцька, докт. філос. н., доцент, завідувач кафедри філософії, та Наталія Дев’ятко, канд. філос. н., доцент кафедри філософії.
Метою семінару-тренінгу стало опанування методами та технологіями виховної роботи в контексті освіти для сталого розвитку.
У заході прийняли участь координатори експериментальнихзакладів освіти, що працюють за обласним проектом «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес». У ході роботи заступники директорів та вчителі, що займаються виховною роботою, аналізували особливості переходу від навчально-виховного середовища до розвивального освітнього простору, порівнювали традиційну і діяльнісну моделі освіти та оцінювали потенціал застосування і впливу на світогляд дітей освітніх і виховних заходів через призму цих моделей.
Педагоги обговорювали практику застосування методів і технологій виховної роботи в інтересах сталого розвитку, вчилися вирішувати дилему вибору між «Хочу» і «Треба», а також досліджували, як відбувається природний перехід у звички важливих моделей поведінки і світогляду.

У другій частині тренінгу учасники знайомилися з принципами створення квестів і ділилися досвідом щодо застосування такої технології в освітньому процесі, обговорювали психологічні особливості цього сучасного популярного ігрового напряму.

Об'єднавшись у команди, учасники тренінгу грали у різноманітні екологічні ігри. Завдяки покроковій грі «Місто майбутнього», де треба було вибирати варіанти відповідей на запитання у конкретних життєвих ситуаціях, одна група тестувала, наскільки актуальними для кожного з гравців є світоглядні моделі сталого розвитку. Друга група створювала екосистеми і харчові ланцюжки, досліджувала вплив на ці екосистеми позитивних і негативних факторів життєдіяльності людини за допомогою гри «Мережа життя». Ще дві групи являли собою команди з конкуруючих урядів, яким за допомогою різних варіантів гри «Зелений менеджер» необхідно було у тривалій перспективі розвивати свої країни, при цьому покращуючи екологічну ситуацію.
Наприкінці учасники обговорили, чому навчилися завдяки цим іграм, з якими питаннями стикнулися і над чим замислилися в процесі тренувальних вправ і дискусій.

Таким чином вдало поєдналися теорія і практика, як можливо через різноманітні інструменти виховної роботи пропагувати ідеї освіти для сталого розвитку та формувати світогляд молодого покоління.

  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×