• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Як діяти у бомбосховищах, перебуваючи з дітьми з особливими освітніми потребами
Деталі
Перегляди: 1198

0303 2Поради для батьків

  • Створити комфортний простір для дитини. Відгородити окреме місце картоном, подушкою, одягом, створивши халабуду, де дитина буде мати змогу бути трішки на самоті.
  • Можна зробити кокон з великої подушки чи одягу.
  • Якщо є потреба, то пояснити оточенню особливості дитини. І що Вам може бути необхідна допомога.
  • Якщо в дитини наявні гіпер/гіпочутливості сенсорних сфер, то найактуальніше підтримувати їх.

Зорова Сфера

  • Дивитись на таймер, як ідуть цифри.
  • Пазли, книги, картки домена, якщо є.
  • Якщо дитина махає руками або предметами перед очима не забороняти.
  • Якщо дитину втомлює велика кількість людей, то повернути до стіни або відгородити, за допомогою одягу, простирадла, полотенця чи інших речей.

Нюхова сфера

  • Якщо наявна чутливість, то взяти ефірні олії, щоб дитина не відчувала неприємні запахи.
  • Якщо дитина нюхає під мишки і ховається під руку для самозаспокоєння не перешкоджати цьому.

Смакова сфера

  • Старатися кормити хоча би по наближеному до режиму графіку.
  • Стабільно давати пити.
  • Давати тверді продукти, щоб дитина жувала, якщо її це заспокоює.
  • Дати дозволений предмет, тканину, щоб дитина могла смоктати, лизати чи гризти.
  • Якщо є потреба у поясненні ситуації для дитини, то модна намалювати на листку чітко поетапно та зрозуміло, що відбувається.
  • Попереджати максимально доступно лише те, що потрібно робити.
  • Старатися батькам зберігати спокій та також робити для себе розвантажувальні вправи, медитації.

Вплив на слухову сферу

  • Навушники, беруші, шапка, пов’язка на голову, все що може зменшити кількість звуку.
  • Улюблена музика, якщо є зв’язок.
  • Співати пісні, які любить дитина.
  • Розповідати ті пісні, казки, вірші, які дитина ехолалить. Підтримувати ехолалії.
  • Старатися говорити спокійно, тихо, з рівним темпом мовлення.

Впливати на тактильну сферу

  • Масажі, міцні обнімання, стискання всієї дитини або частин, якої потребує найбільше.
  • Тактильні ігри.
  • Малювання букв чи цифр на тілі, якщо це є спецінтересом дитини і відгадування їх.
  • Прижимання подушками чи ковдрою. Якщо нічого не має, то можна щоб дитину ззаду і спереду обійняли 2 людини і стиснули.
  • Ігри з пластиліном, піском.
  • Ігри з маленькими іграшками, предметами чи просто камінцями.
  • Ігри з лизунами.
  • Можна насипати наявну крупу, макарони, камінці у шкарпетки та гратися сенсорною іграшкою.

Вестибулярна сфера

  • Покачування та заколихування, які потребує дитина.
  • Посадити на коліна та покачувати, з-за потреби співати улюблені пісні, підтримувати ехолалії.
  • Якщо дитина старша, можна запропонувати перевалюватися з ноги на ногу впрво/вліво і покачувати себе так.
  • Крутитися навколо своєї осі.
  • Крутити та почувати головою.

Пропріоцеативна сфера

  • Рухатися, присідати, стрибати, якщо є необхідність.
  • Стоячи на ногах трусити тілом, можна окремо трусити ногами та руками.
  • Збивати предмети, бутилу наче грати у боулінг.
  • Якщо дитина рухається, ходить зі сторони в сторону – не перешкоджати.
  • Показувати рухи, щоб дитина повторила їх, якщо їй цікаво.
  • Кидати маленькі камінці чи предмети в наяву посудину.
  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×