• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Підвищення кваліфікації /
  • Вчителю /
  • Суспільно-гуманітарні дисципліни /
  • Досвід учителів-філологів на фестивалі «Дніпро-2019»

Досвід учителів-філологів на фестивалі «Дніпро-2019»

Деталі
Перегляди: 1429

Сучасні педагоги розуміють, що необхідні зміни в освіті відбудуться завдяки їхній майстерності, небайдужості, вмотивованості, фаховій компетентності. Учителі беруть активну участь в усіх перетвореннях, нововведеннях, інноваціях, які здійснюються в освітній сфері. Сьогодні ґрунтовні зміни відбуваються у початковій школі, а завтра вони торкнуться основної та старшої школи. Зважаючи на технічний прогрес, школа взагалі потребує модернізації, матеріально-технічного й навчально-методичного оновлення, перегляду питання реального фінансування тощо.

Та дуже важливою, на думку організаторів популярних (не)конференцій EdCamp Ukraine, залишається проблема готовності учителя до впровадження змін, особистого усвідомлення необхідності неперервного педагогічного розвитку, власного розуміння того, як ефективно навчатися самому і навчати інших. Тож педагоги швидкими темпами оволодівають комп’ютерними, медіаосвітніми, інтерактивними технологіями, методами критичного мислення, проектними та особистісно зорієнтованими методиками. Сьогоднішній учитель зобов’язаний реагувати на виклики часу, соціальні тенденції, суспільні події, обирати найбільш результативні технології, вибудовувати власну траєкторію педагогічної діяльності.

Працюючи в системі післядипломної освіти, можу сказати, що вчителі мобільні, креативні, інноваційні особистості, які розуміють, що від них залежить рівень компетентності майбутніх фахівців. Тому вони постійно навчаються, беруть участь у фестивалях, тренінгах, вебінарах, інтернет-змаганнях та втілюють у практику зміни уже сьогодні. Крім усього іншого, учителі готуються до сертифікації знань, оскільки держслужба якості освіти затвердила методику оцінювання професійного рівня українських педагогів. Серед критеріїв оцінювання є такі: здатність планувати і реалізовувати освітній процес на основі особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів; прагнення використовувати педагогічні технології в освітньому процесі; здатність до постійного професійного розвитку, самооцінювання та рефлексії; уміння аналізувати сильні і слабкі сторони своєї професійної діяльності, формувати і розвивати власну інформаційну компетентність та визначати шляхи подальшого саморозвитку тощо.

Відповідно до потреб часу збільшується кількість та урізноманітнюються форми післядипломної педагогічної підготовки. Найкориснішою є участь учителів у міжкурсових заходах, які найчастіше проходять на базі закладу післядипломної педагогічної освіти. Вона передбачає спілкування з колегами, обмін досвідом, отримання інформації щодо реформ, які відбуваються в освітній галузі, ознайомлення зі змінами в нормативній базі, відвідування майстер-класів колег, отримання знань про сучасні методики викладання та їх практичну спрямованість тощо. Неперервний професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників таким шляхом передбачає набуття нових та вдосконалення раніше набутих компетентностей на основі здобутої інформації та практичного досвіду.

Фестиваль педагогічних ідей «Фест-Дніпро 2019», який відбувся нещодавно на базі Дніпровської академії неперервної освіти, окреслив спектр методичних уподобань сучасних педагогів, розкрив високий рівень зацікавленості учителів у сучасних змінах, продемонстрував прагнення до оволодіння новими технологіями, методами, підходами, зокрема інструментами розвитку когнітивного мислення, акмеологічними стратегіями творчої життєдіяльності, методиками проблемного, інтерактивного, ситуативного навчання, проектними та комп’ютерними технологіями на уроках української мови і літератури та інше. Головне, що учителі мали змогу ознайомити колег зі своїм досвідом, отримати від них схвальну оцінку своєї діяльності (це дуже важливо для вчителя), почерпнути нові ідеї, щоб уникнути одноманітності на уроках. Рекомендуємо і вам ознайомитися з презентаціями учасників фестивалю.

З повагою і найкращими побажаннями Сергієнко Антоніна Антонівна, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти, кандидат педагогічних наук

Вкладення:
Скачати цей файл (Симчіч І.А. КЗО НВК № 4 ДМР.pptx)Симчіч І.А. КЗО НВК № 4 ДМР.pptx21618 Кб
Скачати цей файл (Семенюк Акмеологія.pptx)Семенюк Акмеологія.pptx11136 Кб
Скачати цей файл (Проекти Полянська А.С.pptx)Проекти Полянська А.С.pptx23295 Кб
Скачати цей файл (Майстер-клас Вотінцева В.І. , Марганець, 2019.ppt)Майстер-клас Вотінцева В.І. , Марганець, 2019.ppt7938 Кб
Скачати цей файл (Інтерактивна дошка Карлова І.В.pptx)Інтерактивна дошка Карлова І.В.pptx7088 Кб
Скачати цей файл (Величко А.В..pptx)Величко А.В..pptx8222 Кб
  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×