Підвищення якості мовної освіти неможливе без обміну досвідом, нових ідей та професійних зустрічей. Саме такою подією стали методичні студії з переможцями та призерами EduFest-2025 у номінації «Сучасні тренди у викладанні іноземних мов» (04 листопада 2025 року).
Модераторка заходу Анна Кирпа, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти КЗВО «ДАНО» ДОР».
Серед спікерів заходу:
Вікторія Булгакова, вчитель англійської мови Володимирівського ліцею Межівської селищної ради Дніпропетровської області;
Валерія Прокоп’єва, вчитель англійської мови КЗ «Гімназія №32» Кам’янської міської ради;
Катерина Стручкова, вчитель німецької мови Криворізького ліцею академічного спрямування «Міжнародні перспективи» Криворізької міської ради;
Наталія Чорна, вчитель англійської мови Криворізька гімназія № 86 м. Кривий Ріг;
Альона Цап, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів Слов’янського ліцею Слов’янської сільської ради.
Педагоги поділилися своїми напрацюваннями щодо впровадження сучасних підходів до навчання іноземних мов у контексті реформи «Нова українська школа». У своїх виступах вони акцентували на ролі мотивації, гейміфікації, інтеграції штучного інтелекту, проєктному навчанні та використанні соціальних медіа в освітньому процесі.
Вікторія БУЛГАКОВА зосередилася на ролі мотивації та новітніх технологій у формуванні автономності учнів. Вона показала, як гейміфікація, мобільне навчання, соціальні медіа й AI створюють реальне середовище іншомовного спілкування та розвивають соціокультурні компетентності.
Валерія ПРОКОП’ЄВА представила приклади використання компетентнісного та комунікативного підходів, елементів CLIL, Edutainment і Visualization. Її уроки – це простір натхнення, креативності та критичного мислення.
Катерина СТРУЧКОВА продемонструвала, як Instagram, TikTok, YouTube, Telegram можна використовувати як ефективні дидактичні інструменти. Вона поділилася прикладами блог-проєктів, онлайн-дискусій і TikTok-челенджів, що розвивають мовленнєві навички, самостійність та відповідальність учнів.
Наталія ЧОРНА наголосила на важливості цифрових технологій, персоналізації та проєктного навчання для сучасного покоління учнів. Вона також підкреслила значення розвитку емоційного інтелекту як складової успішного навчання.
Альона ЦАП представила власну розробку – дидактичний зошит “Alphabet Book” для початкової школи, що сприяє формуванню навичок читання, письма й іншомовного спілкування у молодших школярів.
Завершила захід модераторка Анна Кирпа, кандидат педагогічних наук, доцент КЗВО «ДАНО» ДОР», узагальнивши ключові тенденції освіти майбутнього:
убіквітарність, адаптивне навчання, VR/AR, STREAM-підхід і штучний інтелект.
Вона наголосила на ролі вчителя як агента змін, що поєднує технології з людяністю та розвиває критичне й емоційне мислення.
Методичні студії стали простором професійного діалогу, натхнення й відкриттів.
Учасники зазначили, що саме такі події допомагають переосмислити сучасні підходи до викладання й знайти нові шляхи для підвищення мотивації, розвитку критичного мислення та автономності учнів. Сучасний учитель – це не просто викладач, а творець освітнього простору, який допомагає дитині знайти себе у світі знань і технологій.
Запис методичних студій за покликанням: https://youtu.be/rRXGk67WPuw
