У сучасному освітньому просторі України все більше уваги приділяється не лише засвоєнню знань, а й розвитку ключових компетентностей, які є основою для успішної самореалізації учня в житті. Згідно з Концепцією "Нова українська школа", метою освіти є формування всебічно розвиненої, інноваційної особистості, здатної критично мислити, вирішувати проблеми та працювати в команді. У цьому контексті проєктна діяльність виступає як ефективний педагогічний інструмент.
18 червня 2025 року було організовано і проведено Червневу студію для вчителів математики за темою «Проєктна діяльність як інструмент формування ключових компетентностей на уроках математики».
З вступним словом до учасників заходу звернувся Вадим Кірман, завідувач кафедри математичної, природничої та технологічної освіти комунального закладу вищої освіти “Дніпровська академія неперервної освіти” Дніпропетровської обласної ради”, кандидат педагогічних наук, доцент.
Під час заходу вчителі практики ділились власним досвідом щодо:
- Проєктної діяльності, як простору самореалізації учнів 5-6 НУШ (спікерка: Оксана Копаниця, методистка математики, бренду Формула, відділу методичної підтримки НУШ видавництва Лінгвіст, вчителька математики вищої категорії Криворізької гімназії №91);
- Організації міжпредметних проєктів з використанням комп’ютерних технологій (спікерка: Олена Сотніченко, вчитель математики Дніпровського наукового ліцею інформаційних технологій Дніпровської міської ради);
- З досвіду виконання дослідницьких проєктів з математики (спікер: Василь Чупордя, вчитель математики комунального закладу освіти “Дніпропетровський обласний ліцей-інтернат фізико-математичного профілю”, кандидат фізико-математичних наук, доцент).
Дякуємо спікерам та учасникам студії за участь у заході.
З матеріалами студії можна ознайомитись за посиланням:
https://drive.google.com/drive/folders/1XuDL-u833v_MoVm4xTLvfAob6ZChJ8pd?usp=sharing