• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Підвищення кваліфікації /
  • Вчителю /
  • Виховна робота /
  • Науково-методична конференція «Сервісна підтримка дітей з ООП в кризових ситуаціях»

Науково-методична конференція «Сервісна підтримка дітей з ООП в кризових ситуаціях»

Деталі
Перегляди: 379

2805 922 травня 2024 року Дніпровська академія неперервної освіти провела науково-методичну конференцію «Сервісна підтримка дітей з ООП в кризових ситуаціях». Програма конференції була надзвичайно змістовною та включала два інформаційні блоки: Блок 1. Діти з особливими освітніми потребами в умовах кризових викликів: інноваційні методи роботи. Блок 2. Досвід та перспективи розвитку сервісної підтримки Дніпропетровщини.

Відкривала роботу першого інформаційного блоку Ірина Мойсеєнко, доктор філософії, доцент кафедри загальної та спеціальної Академії, з доповіддю «Формування сенсомоторних компетенцій у дітей з РАС». Спікер закцентувала увагу на особливостях формування сенсомоторних компетенцій.
Продовжила роботу блоку Яна Полупанова, доктор філософії, завідувач Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Академії, представленням доповіді  «Сервісна підтримка в системі інклюзивної освіти», яка окреслила основні засади та види сервісної підтримки дітей з ООП. Види сервісної підтримки різноманітні, індивідуально орієнтовані, залежать від рівня розвитку і потреб особистості, але всі ґрунтуються на актуалізації ресурсів особистості і суспільства. Аналіз підходів до визначення їх сутності в системі інклюзивної освіти дав змогу дійти висновку про єдність видів сервісної підтримки у досягненні мети із соціалізації та всебічного розвитку дитини з особливими потребами, оволодіння нею нормами і правилами життя в суспільстві, сприймання нею та оточенням власної самоцінності.
Світлана Косенко, методист Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Академії, ознайомила з доповіддю «Надання першої психологічної допомоги дітям з ООП в кризових ситуаціях», в якій розкрила основні методи надання першої психологічної допомоги дітям з ООП у випадках кризових ситуацій.

Другий блок мав практичну направленість, оскільки містив виступи директорів та фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів Дніпропетровщини ІРЦ,  які представили передовий педагогічний досвід у роботі з дітьми з ООП в умовах воєнного стану.
Відкрила роботу інформаційного блоку конференції Олена Демченко, директор Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Солонянської селищної ради, з доповіддю «Практико-організаційні засади психологічного супроводу дітей з ООП (з досвіду роботи)». Спікер проаналізувала модель психологічного супроводу дітей з ООП в умовах воєнного стану, яка розглядається, як багатомодульну систему професійної діяльності групи фахівців ІРЦ і складається із трьох модулів (ресурсність управління, командна взаємодія, психологічна просвіта), пов’язана з ефективною взаємодією з усіма учасниками освітнього процесу шляхом використання засобів діагностики, профілактики та корекційної роботи, психолого-педагогічної просвіти та спрямована на надання допомоги дитині/родині у розв’язанні актуальних проблем.
Мирослава Дзвінчук, фахівець-консультант (вчитель-логопед) Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Нікопольської міської ради, ознайомила з доповіддю «Робота ІРЦ в умовах сьогодення».

Юлія Топка, фахівець-консультант (практичний психолог) Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Магдалинівської селищної ради», ознайомила учасників конференції з доповіддю «Взаємодія батьків та ІРЦ у кризових ситуаціях».
До заходу долучилось понад 980 учасників. Всі вони отримали сертифікати на 6 год / 0,2 (ЄКТС). Повний запис конференції всі зацікавлені можуть знайти на ютуб-каналі Дніпровської академії неперервної освіти за посиланням: https://youtu.be/sZBUsEjc5ck

Посилання на презентацію: Робота ІРЦ в умовах сьогодення

Щиро дякуємо за співпрацю та активність!

Вкладення:
Скачати цей файл (Сервісна підтримка в системі інклюзивної освіти.pdf)Сервісна підтримка в системі інклюзивної освіти.pdf723 Кб
Скачати цей файл (Практико-організаційні засади психологічного супроводу дітей з ООП.pdf)Практико-організаційні засади психологічного супроводу дітей з ООП.pdf4149 Кб
Скачати цей файл (Методи надання першої психологічної допомоги дітям з ООП у випадках кризових ситуацій.pdf)Методи надання першої психологічної допомоги дітям з ООП у випадках кризових ситуацій.pdf1682 Кб
Скачати цей файл (Взаємодія фахівців ІРЦ із батьками дітей з ООП у кризових ситуаціях.pdf)Взаємодія фахівців ІРЦ із батьками дітей з ООП у кризових ситуаціях.pdf85 Кб
  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×