• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Центр забезпечення якості освіти
    • Бібліотечно-інформаційний центр
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Абітурієнту
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Правила прийому
      • Ліцензія та план набору
      • Перелік вступних документів, терміни прийому
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • 053 Психологія (бакалаври)
      • 053 Психологія (магістри)
      • 073 Менеджмент (магістри)
      • 281 Публічне управління та адміністрування (магістри)
      • 011 Освітні, педагогічні науки (магістри)
      • 012 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • 013 Початкова освіта (бакалаври)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • 281 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Підвищення кваліфікації /
  • Вчителю /
  • Виховна робота /
  • «Діагностичний інструментарій фахівця-консультанта (вчителя-дефектолога) інклюзивно-ресурсного центру»

«Діагностичний інструментарій фахівця-консультанта (вчителя-дефектолога) інклюзивно-ресурсного центру»

Деталі
Перегляди: 217

0903 2Соціальні, політичні та економічні зміни в Україні ускладнюють умови життя кожної людини, особливо змінюють соціокультурну ситуацію, яка впливає на становлення й розвиток особистості. Дестабілізація в суспільстві, деяких сім’ях, відсутність сприятливих екологічних, економічних, гігієнічних умов для майбутніх матерів і дітей, проблеми дошкільного, шкільного, сімейного виховання ще більше ускладнюють ситуацію щодо навчання та виховання дітей з порушеннями в розвитку.

Завдяки сучасній комплексній допомозі у дітей з особливими потребами спостерігаються позитивні зміни в особистісно-мотиваційній, пізнавальній, емоційно-вольовій сфері. Особливістю сучасних освітніх технологій є продумана у всіх деталях модель спільної діяльності з проектування, організації та проведення освітнього процесу із забезпеченням комфортних умов як для дітей, так і для педагога. У цьому контексті, важливого значення набуває використання діагностичного інструментарію фахівцями-консультантами інклюзивно-ресурсних центрів.

Саме тому, фахівцями ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти спільно з фахівцями-консультантами (вчителями-дефектологами)  інклюзивно-ресурсних центрів області розроблені методичні рекомендації «Діагностичний інструментарій фахівця-консультанта (вчителя-дефектолога) ІРЦ», в яких зібрано найактуальніші діагностичні методики обстеження дітей з ООП, які використовують в своїй роботі фахівці-консультанти ІРЦ (вчителі-дефектологи).
Вкладення:
Скачати цей файл (Діагностичний інструментарій фахівця ІРЦ.pdf)Діагностичний інструментарій фахівця ІРЦ.pdf1144 Кб
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Приймальна комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2023 Дніпровська академія неперервної освіти

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Приймальна комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

×