• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Учитель року /
  • Підсумки І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Хімія»

Підсумки І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Хімія»

Деталі
Перегляди: 482

З 13 грудня по 30 січня 2025 року відбувся І тур Всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2025” у номінації “Хімія”. У І етапі прийняли участь 31 учасник. До випробувань ІІ етапу було допущено 10 учасників.
14 січня в форматі онлайн було проведено випробування “Дослідження”.
Мета: виявлення вмінь конкурсантів організовувати дослідницько-пошукову діяльність учнів. Формат: фрагмент уроку. Кейс випробування (клас, тема уроку) визначалися жеребкуванням. На підготовку до конкурсу відводилося 120 хв та 20 хв на виступ кожного конкурсанта та 5 хвилин на відповіді журі.
16 січня на базі Дніпровської академії неперервної освіти було проведено випробування “Практична робота”. Мета: визначення рівня предметно-методичної компетентності конкурсанта/конкурсантки. Формат: письмова робота, яка складалася з двох завдань:
1. Розв’язання задач з хімії;
2. Формування завдань для здобувачів освіти на основі наведених фактів та явищ, пропонування можливих шляхів вирішення та надання розв’язку.
Тривалість виконання – до 2 годин. Для оцінювання роботи шифрувалися. 

За результатами ІІ етапу (випробування “Дослідження” та “Практична робота”) було визначено 5 фіналістів конкурсу, які були допущені до наступного ІІІ етапу.
23 січня на базі Дніпровського технолого-економічного фахового коледжу було проведено випробування “Хімічний експеримент”, метою якого було визначення рівня володіння конкурсантом / конкурсанткою методикою та технікою шкільного хімічного експерименту.
Формат: розроблення та виконання експериментального завдання в хімічній лабораторії з використанням запропонованого обладнання. Вид хімічного експерименту конкурсантів визначався жеребкуванням. Тривалість підготовки – до 1 години, тривалість виступу – до 20 хвилин. Після конкурсу
учасники відповідали на питання членів журі.
30 січня на базі Дніпропетровського обласного медичного ліцею-інтернату «Дніпро» було проведено випробування “Урок”. Під час випробування, в межах якого вчителі-фіналісти проводили відкриті уроки за участю здобувачів освіти медичного ліцею-інтернату, учасники продемонстрували високий рівень професійної майстерності. Випробування передбачало створення умов для демонстрації учасниками педагогічної майстерності, предметно-методичної компетентності, науковості, творчого підходу; спрямованості на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей; професійних якостей вчителя; дотримання норм організації та проведення уроку; результативності і доцільності використання технологій, методів, прийомів, засобів і форм роботи; урахування вікових особливостей учнів для реалізації наскрізних змістових ліній. 
За роботою конкурсантів уважно спостерігали члени журі, у складі якого: Старова Тетяна Валеріївна, кандидат хімічних наук, доцент, виконуюча
обов’язки завідувача кафедри хімії і безпеки життєдіяльності Криворізького державного педагогічного університету, голова журі; Ватковська Марина
Григорівна, проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Комунального закладу вищої освіти “Дніпровська академія неперервної освіти” Дніпропетровської обласної ради”, кандидат філософських наук, доцент; Нечипуренко Павло Павлович, кандидат педагогічних наук, доцент, декан природничого факультету Криворізького державного педагогічного університету;  Слободнюк Руслан Євгенійович, кандидат технічних наук, викладач хімічних дисциплін Дніпровського технолого-економічного фахового коледжу; Смітюк Наталія Михайлівна, кандидат хімічних наук, доцент,  вчитель хімії Комунального закладу освіти  “Дніпропетровський обласний медичний ліцей - інтернат “Дніпро”; Рогожнікова Ольга Володимирівна, вчитель хімії та біології Комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс № 148 “спеціалізована школа – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) “Планета Щастя” Дніпровської міської ради.
Висловлюємо щиру подяку Карпову Віктору Наміновичу, директору Дніпровського технолого-економічного фахового коледжу, і Ковальовій Лілії Петрівні, директору Комунального закладу освіти  “Дніпропетровський обласний медичний ліцей - інтернат “Дніпро”.
Переможцем конкурсу стала Попова Лідія Володимирівна, вчитель хімії Криворізького ліцею № 123 Криворізької міської ради.
ІІ місце посіла Богданова Вікторія Ярославівна, вчитель хімії і технологій ліцею "Тріумф" П'ятихатської міської ради
ІІІ місце – Гойденко Юлія Володимирівна, вчитель хімії Криворізької гімназії № 9 Криворізької міської ради. 
Вітаємо переможців! Бажаємо нових успіхів та досягнень талановитим педагогам та їх учням!

  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×