• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Наукова робота /
  • Наукові заходи академії /
  • Науково-практична конференція «Інноваційні аспекти педагогічної системи Василя Сухомлинського в світлі реформи Нової української школи»

Науково-практична конференція «Інноваційні аспекти педагогічної системи Василя Сухомлинського в світлі реформи Нової української школи»

Деталі
Перегляди: 2445

15 вересня 2018 року відповідно до договору про співпрацю між Дніпровською академією неперервної освіти та Дніпропетровського обласного центру Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації «Гуманна педагогіка» пройшла науково-практична конференція присвячена 100-річчю Василя Олександровича Сухомлинського за темою «Інноваційні аспекти педагогічної системи Василя Сухомлинського в світлі реформи Нової української школи».

«Слово вчителя – нічим не замінний інструмент впливу на душу учня. Мистецтво виховання вміщує насамперед мистецтво говорити, звертатися до людського серця …», - говорив Василь Олександрович, і ці слова є актуальними в сучасній педагогічній діяльності. Мудрість педагогічної системи В.Сухомлинського набуває особливого змістового значення в сучасній педагогічній діяльності та потребує нового осмислення і розуміння. Адже його педагогічні ідеї це є погляд в майбутнє, це розуміння виховання дитини, як процесу тривалому, тяжкому і відповідальному. Вона заснована на глибинному зв’язку та інтеграції школи, як суспільної освітньої системи та середовища, чутливого до найтендітнішого розуміння душевного стану дитини і педагогічного уміння проникнути в її душу, дбайливо вдосконалюючи дитину.

На знакову подію до Дніпровської академії неперервної освіти завітали за покликом душі і серця науковці, педагоги, студенти вищої та учні середньої освіти з різних міст та селищ нашої держави – України, а саме: Харківщини, Сумщини, Запоріжжя, Полтавщини. Прибули особистості, яким не байдужа доля педагогічної спадщини Василя Сухомлинського, сучасної освіти, дитини, яка була і є центром освітнього національного всесвіту.

Учасники конференції переглянули авторський фільм «Сонце Василя Олександровича Сухомлинського», про життя та педагогічну спадщину видатного українського педагога.

З вступним словом та доповіддю на тему «Виховання людяності в людині – основа творчого розвитку особистості» звернулась Салієнко Ніна Олександрівна, керівник Дніпропетровського обласного центру Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації «Гуманна педагогіка».

До учасників конференції з вітальним словом та доповіддю на тему «Сім’я та дитина в контекстах поглядів Василя Сухомлинського» звернувся Безена Іван Михайлович, завідувач кафедри соціально-гуманітарної освіти КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради».

На конференції також поділились власними думками та досвідом педагогічної роботи в сучасній освіті: вчитель з педагогіки Дніпровської академії музики ім. М.Глінки Брусєнцова О.М. з проблеми «100 порад вчителеві в реформі «Нової української школи»; керівник Запорізького обласного центру «Гуманна педагогіка», вчитель-методист, вчитель із зарубіжної літератури, «Відмінник освіти України» Розенкова В.В. з теми «Праця душі – невичерпне людське діло»; вчитель-методист початкових класів з м. Дніпра Кущ С.В. за темою «Використання принципів захисного виховання В.Сухомлинського в системі інклюзивної освіти»; старший вчитель, вчитель з початкової школи із м. Дніпра Омельченко О.В. за темою «Спілкуємося красно! Радій усьому, в чому виражено красу Єднання краси і думки в житті людини»; вчитель вищої категорії, вчитель з початкових класів із м. Новомосковськ Бичівник О.В. за темою «Людина для людини. Спроба вирощування людини в людині. Досвід виховання в системі «Нова школа» та інші учасники конференції.

Загальні тези конференції можна окреслити наступними словами:

  • Педагогічні ідеї В. Сухомлинського – це педагогічне джерело сучасного педагога, яке дає йому освітні посили до розуміння душі дитини і її потреби у розвитку;
  • Все більш глибоке розуміння дитини – це і є виховання;
  • Мета виховання – вирощування всебічно розвиненої особистості, а ширше – виховання індивідуальності, яка повністю реалізує всі свої людські задатки;
  • Мислення – це найскладніша праця. Знання даються в школі для того, щоб дитина вміла добувати нові знання, жити в світі думок і осягати ідеї;
  • Незамінним і невичерпним джерелом знань та духовного багатства є книга. Необхідно вміти не тільки читати, а й перечитувати. Істинне читання – це праця, творчість, самовиховання своїх духовних сил і волі;
  • Найголовнішою рисою педагогічної культури має бути відчуття духовного світу кожної дитини, здатність приділити кожному вихованцю стільки уваги і своїх духовних сил, скільки необхідно для того, щоб дитина відчула, що про неї не забувають, її горе, радість, образи та страждання розділяють;
  • Наріжний камінь педагогічного покликання – це глибока віра в можливість успішного виховання кожної дитини;

Більш, ніж коли б то не було, ми повинні думати про те, що ми вкладаємо в душу людини.

  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×