• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Наукова робота /
  • Наукові заходи академії /
  • Людиноцентричність як основа психологічної підтримки в освіті: про що говорили на конференції

Людиноцентричність як основа психологічної підтримки в освіті: про що говорили на конференції

Деталі
Перегляди: 2

18 червня 2025 року відбулася обласна науково-практична конференція «Людиноцентричність як основа ефективного психологічного супроводу в освітньому середовищі», організована Дніпровською академією неперервної освіти спільно з громадським об’єднанням «Спільноти» в рамках проведення Червневих студій-2025. Захід, який модерувала Любов Калита, методист навчально-методичної лабораторії вивчення базових дисциплін, зібрав освітян, науковців, психологів, методистів та представників громадських організацій з усієї Дніпропетровщини.

Метою конференції стало привернення уваги до необхідності системного підходу до психологічного супроводу в освіті та впровадження людиноцентричної моделі взаємодії в шкільному середовищі. Під час заходу були обговорені актуальні виклики, з якими стикаються сучасні заклади освіти: від формального підходу до профілактики психологічних проблем до професійного вигорання педагогів і нехтування емоційними потребами учнів.
Програму конференції відкрила Катерина Чижик, голова правління ГО «Спільноти», яка окреслила ключові засади людиноцентричності в освітньому просторі та наголосила на нагальній потребі вивчення освітянами основ першої психологічної допомоги.
Олена Ковальчук, кандидат психологічних наук, доцент, завідувачка кафедри психології, представила філософсько-психологічний погляд на особистість у контексті логотерапії – як на носія сенсу, гідності та внутрішнього потенціалу, що має бути в центрі освітніх процесів.
Питання адаптації педагогічної практики до нових викликів підняла Анна Кирпа, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти. У своїй доповіді вона звернула увагу на необхідність розвитку педагогіки підтримки в умовах змін, яка допомагає вчителям не лише викладати, а й підтримувати учнів у нестабільному середовищі.
Про проблему педагогічної байдужості як симптом професійного вигорання говорила Ірина Карпань, кандидат філософських наук, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти. Її виступ акцентував на важливості емоційної включеності та відповідальності педагогів перед учнями.
Практичні аспекти психологічної підтримки висвітлила Альона Тараненко, кандидат філологічних наук, доцент, зосередившись на підготовці учнів до публічних виступів та усного мовлення. Вона підкреслила, що впевненість перед аудиторією починається зі шкільного середовища, де дитина почувається прийнятою та почутою.
Завершила серію виступів Любов Пасічник, кандидат філологічних наук, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти. У своїй доповіді вона розкрила зв’язок між людиноцентричним підходом і мовленнєвою культурою педагога, яка значною мірою формує атмосферу довіри, взаємоповаги й безпечного спілкування в класі.
Конференція засвідчила, що ефективна система психологічної підтримки в освіті неможлива без переосмислення ролі особистості в навчальному процесі. Людиноцентричність – це не лише методологія, а й ціннісна основа, на якій має будуватись сучасна школа.
Із записом конференції можна ознайомитись за покликанням:
https://youtu.be/L1B8VL5q_RA

  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×