• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Наукова робота /
  • Наукові заходи академії /
  • Наукова цукерня з теми «Сучасні наукові пошуки в освіті дітей з ООП»

Наукова цукерня з теми «Сучасні наукові пошуки в освіті дітей з ООП»

Деталі
Перегляди: 20

0306 528 травня 2025 року Ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Дніпровської академії неперервної освіти було проведено наукову цукерню з теми «Сучасні наукові пошуки в освіті дітей з ООП». До участі у заході долучилося понад 350 педагогічних працівників, а саме вчителі/вихователі класів/груп з інклюзивним навчанням, їх асистенти, асистенти дитини, фахівці (консультанти) інклюзивно-ресурсних центрів.
Наукова цукерня «Сучасні наукові пошуки в освіті дітей з ООП» — особливий простір, де народжуються ідеї, стикаються підходи, і поєднується головне — наука і практика. Цей захід — не просто обговорення досліджень чи презентація досвіду. Це майданчик єдності, де голос кожного фахівця має значення, де кожен практик — носій безцінного досвіду, а кожен дослідник — провідник до нових рішень.

Програма заходу була надзвичайно насиченою та містила два інформаційні блоки:
Блок 1. «Сучасні тенденції наукових розвідок з проблеми освіти осіб з особливими освітніми потребами» налічував виступи трьох спікерів. Відкривала роботу блоку Воротинцева Олена Олександрівна – завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Комунального закладу «Закарпатський інститут післядипломної освіти» ЗОР, вчитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист, аспірантка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С.Макаренка з доповіддю: «Розвиток проєктувальної компетентності педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти з особливими освітніми потребами». 
Продовжила роботу блоку Полупанова Яна Миколаївна – доктор філософії, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» з доповіддю: «Організаційно-методичне забезпечення діяльності фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів в умовах викликів сьогодення».
В продовження теми заходу була презентована доповідь Мойсеєнко Ірини Михайлівни – доктора філософії, доцента кафедри загальної та спеціальної педагогіки Дніпровської академії неперервної освіти – «Реалізація дисертаційних розробок у практичну діяльність закладів спеціальної та вищої освіти».
Наукові доробки спікерів стануть у нагоді при організації та реалізації професійного співробітництва педагогічних працівників закладів освіти та інклюзивно-ресурсних центрів.
Робота тематичного блоку 2. «Основні засади освіти дітей з ООП: виклики та реалії сьогодення» була присвячена темам, що пов’язані з практичними порадами педагогічним працівникам, що працюють з дітьми з ООП в непростих реаліях сьогодення, які ускладнені трагедією війни. 
Відкривали роботу блоку представники Відділу освіти дітей з порушеннями сенсорного розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Литовченко Світлана Віталіївна – доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу, Таранченко Оксана Миколаївна – доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, головний науковий співробітник відділу, Жук Валентина Володимирівна – кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу, які презентували книгу «Сучасний курикулум в освіти дітей з порушенням слуху». Продовжила роботу блоку Вовченко Ольга Анатоліївна – доктор психологічних наук, старший науковий співробітник відділу з доповіддю: 
«Прокрастинація, як прояв психічної організації українців за умов воєнного часу».
Участь в розкритті теми блоку взяли Рибкіна Світлана Олексіївна – доцент кафедри публічного управління та права КЗВО «ДАНО» ДОР», доцент, доктор філософії галузі знань Публічне управління та адміністрування з доповіддю: «Ідентичність, як фундамент зрілого суспільства», та Колупаєва Алла Анатоліївна – доктор педагогічних наук професор, член-кореспондент НАПН України «Генеза та еволюція інклюзивності в Україні». 
Даний захід став джерелом натхненням, нових знань і мотивації, кроком до глибшого розуміння потреб дитини, відкриттям нових підходів і формуванням справжньої спільноти підтримки. Висловлюємо вдячність за співпрацю та актуальну тематику спікерам заходу, а учасникам за активність та змістовні дискусії. Спікери та учасники заходу отримали сертифікати на 8 год/0,3 (ЄКТС).
Запис наукової цукерні всі зацікавлені можуть знайти на ютуб-каналі Дніпровської академії неперервної освіти за посиланням:
https://youtu.be/G_sUUtIfQlA

  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×