• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Наукова робота /
  • Наукові заходи академії /
  • Науково-методична конференція «Освіта осіб з порушенням слуху: сучасніть та перспективи» (29 травня 2023 року)

Науково-методична конференція «Освіта осіб з порушенням слуху: сучасніть та перспективи» (29 травня 2023 року)

Деталі
Перегляди: 637

Модернізація освіти в Україні на сучасному етапі спрямована на демократизацію та підвищення її якості, а це, відповідно, обумовлює необхідність інноваційного розвитку всіх її ланок, і освіти осіб з порушеннями слуху в тому числі. Наближаючись до європейського та світового освітнього простору, базуючись на вітчизняних традиціях та надбаннях, передбачається вибудовувати національну стратегію розвитку освіти в контексті загальних підходів світової спільноти, які визначаються глобальними трансформаціями в усіх сферах життєдіяльності людини. 

29 травня 2023 року Комунальним закладом вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР» за участю спеціалістів Відділу освіти осіб з порушенням слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, було організовано та проведено Науково-методичну конференцію «Освіта осіб з порушенням слуху: сучасніть та перспективи».

Программа конференції була надзвичайно насиченою та містила  два інформаційні блоки:

Блок 1. Основні засади освіти дітей з порушенням слуху у сучасних умовах.

Даний блок налічував виступи трьох спікерів. Відкривала роботу блоку Оксана Таранченко – доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, головний науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України з доповіддю «Нова вісь координат для трансформації освіти дітей з ООП», де презентувала нове бачення освітніх технологій, як спільного інструментарію для всіх учасників освітнього поля та окреслила пріоритетні позиції на найближчу перспективу повоєнної відбудови.

Продовжила роботу блоку Валентина Жук – кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України доповіддю «Формування слухомовленнєвих навичок у дітей з порушенням слуху: особливості педагогічної роботи». Було розкрито основні аспекти корекційно-розвиткової роботи із слухопротезованою дитиною, наголошено  що  кінцевий результат, а відповідно і мета кохлеарної імплантації глухої дитини раннього віку полягають в тому, щоб за допомогою кохлеарного імпланту та корекційно-розвивальних занять вона навчилася розуміти мову оточуючих, розмовляти, використовувати мову для спілкування та пізнання оточуючого світу і завдяки цьому розвивалася як чуюча дитина.

В продовження теми заходу була презентована доповідь Світлани Толошної – методиста Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР» «Адаптивна фізична культура дітей з порушенням слуху». Проаналізовано основні напрямки роботи з дітьми з порушенням слуху та наведено приклади вправ та ігор для практичного використання на уроках фізичної культури або занять з лікувальної фізичної культури.

Участь в розкритті теми блоку взяли Світлана Литовченко, Віталій Литовченко, Володимир Шевченко.

Блок 2. Сучасні тенденції та технології освіти дітей з порушенням слуху.

Робота блоку розпочалася з доповіді «Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини з порушенням слуху в ІРЦ  – теоретичні основи та практичні аспекти» Яни Полупанової  – завідувача Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР». Окреслено складові успіху розвитку дитини з порушенням слуху, деталізовано організацію процесу комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з порушенням слуху в ІРЦ .

Вовченко Ольга – доктор психологічних наук, старший дослідник, старший науковий співробітник  відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.

Представила доповідь «Сон за умов війни» в якій було розкрито важливість сну для людського організму за умов воєнного стану та надано загальні рекомендації для оптимізації сну дітей з порушенням слуху.

Завершав роботу блоку Микита Корольов – методист Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР» з доповіддю «Психологічні особливості дітей з порушенням слуху та їх класифікація», в якій була представлена актуальна  інформація про закономірності психічного розвитку дітей з порушенням слуху.

Також, до обговорення теми Блоку 2 конференції долучилась Віра Литвинова.

В заході взяли участь понад 100 учасників. Всі вони отримали сертифікати на 4 год/0,13 (ЄКТС).

Повний запис конференції всі зацікавлені можуть знайти на ютуб-каналі Дніпровської академії неперервної освіти за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=RYkJuIcur0s

  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×