• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Наукова робота /
  • Наукові заходи академії /
  • Регіональна конференція «Інклюзивне навчання в закладах освіти: виклики та реалії сьогодення»

Регіональна конференція «Інклюзивне навчання в закладах освіти: виклики та реалії сьогодення»

Деталі
Перегляди: 1536

31 січня 2023 року в Дніпровській академії неперервної освіти проведено Регіональну конференцію «Інклюзивне навчання в закладах освіти: виклики та реалії сьогодення».

Програма конференції була надзвичайно насиченою та містила  два  інформаційні блоки:

Блок 1. «Основні засади освіти дітей з особливими потребами у сучасних умовах». Відкривала роботу блоку Оксана Таранченко – доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, головний науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України доповіддю «Удосконалення професійного інструментарію в освіті дітей з ООП». Спікер зазначила, що під час реалізації нової парадигми  освіти дітей з ООП, доцільно використовувати ширші освітні технології, як інструментарій для всіх учасників. Ці технології разом складають потужний і дієвий інструментальний ресурс, що може забезпечити належну якість послуг для дітей осіб з ООП, а також подальший розвиток системи освіти загалом.

В продовження теми повоєнних перспектив була представлена доповідь «Інклюзія породжена війною – виклик чи реалії?» Яни Полупанової – завідувача Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР». Спікер окреслила основні виклики та проблеми  у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, які спричинені війною. Акцентувала увагу на каналах подолання стресу та надала посилання на матеріали для допомоги в практичній діяльності, щодо навчання дітей з ООП в умовах воєнного стану.

Світлана Толошна – методист Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Академії розповіла про «Умови ефективності дистанційних корекційно – розвивальних занять» та наголосила на моделях дистанційних корекційно-розвивальних занять сьогодення.

Блок 2. «Досвід та перспективи розвитку інклюзивної освіти Дніпропетровщини». Блок містив практичну значущість, адже було представлено передовий педагогічний досвід у роботі з дітьми з ООП виступами директорів ЗЗСО та ІРЦ, провідних фахівців:

Мартинець Світлани Валеріївни – директора Комунальної установи «Криворізький інклюзивно-ресурсний центр №2» Криворізької міської ради. «Інклюзивний простір Криворіжжя»;

Нагай Людмили Володимирівни – директора Комунального закладу «Ліцей №3» Кам’янської міської ради. «Особливості та реалізація корекційних методик для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах дії воєнного стану»;

Четверик Тетяни Анатоліївни – асистента вчителя класу з інклюзивним навчанням КЗО НВО №28 «Досвід впровадження інклюзивного навчання Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання №28 «гімназія-школа I ступеня – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр позашкільної роботи» Дніпровської міської ради»;

Корольова Микити Георгійовича – практичного психолога КЗО «СЗШ №75». «Успішний приклад роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану».

До заходу долучилось понад 200 учасників. Всі вони отримали сертифікат на  2 год / 0,06 (ЄКТС).

Із матеріалами регіональної конференції можна ознайомитись у вкладенні.

Повний запис конференції всі зацікавлені можуть знайти на ютуб-каналі Комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lv2Y6oG1Se4

Вкладення:
Скачати цей файл (Умови ефективності дистанційних корекційно-розвиткових занять.pdf)Умови ефективності дистанційних корекційно-розвиткових занять.pdf1673 Кб
Скачати цей файл (Удосконалення професійного інструментарію в освіті дітей з ООП.pdf)Удосконалення професійного інструментарію в освіті дітей з ООП.pdf605 Кб
Скачати цей файл (Особливості організації освітнього процесу та реалізації корекційних методик для дітей з ООП ….pdf)Особливості організації освітнього процесу та реалізації корекційних методик для дітей з ООП ….pdf2168 Кб
Скачати цей файл (Організація інклюзивної роботи в НВО №28.pdf)Організація інклюзивної роботи в НВО №28.pdf1564 Кб
Скачати цей файл (Інклюзія породжена війною – виклик чи реалії.pdf)Інклюзія породжена війною – виклик чи реалії.pdf1561 Кб
Скачати цей файл (Інклюзивний простір Криворіжжя.pdf)Інклюзивний простір Криворіжжя.pdf2282 Кб
Скачати цей файл (Досвід роботи практичного психолога з дітьми з ООП в умовах воєнного стану.pdf)Досвід роботи практичного психолога з дітьми з ООП в умовах воєнного стану.pdf1113 Кб
Скачати цей файл (Бейсік (ресурсні канали).pdf)Бейсік (ресурсні канали).pdf210 Кб
  • Попередня
  • Наступна
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×