10 червня 2025 року на платформі ZOOM відбулося секційне засідання регіональної науково-практичної конференції «Освітнє лідерство в кризових реаліях: здобутки директорів шкіл у чесько-українському проєкті «Підтримка освітян Дніпропетровщини», організоване кафедрою загальної та спеціальної педагогіки Дніпровської академії неперервної освіти.
Захід відкрили вітальними словами директор департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації Ольга Лозова, ректор Дніпровської академії неперервної освіти Віктор Сиченко та дипломат Посольства Чеської Республіки в Україні Якуб Левандовський, які підкреслили значення міжнародної співпраці та підтримки українських педагогів у нинішніх непростих умовах.
Директори закладів загальної середньої освіти Дніпропетровщини поділилися своїм досвідом і практичними напрацюваннями, презентувавши результати участі у проєкті, спрямованому на розвиток шкільного лідерства та створення безпечного, підтримувального й інноваційного освітнього середовища. У фокусі уваги були теми шкільного веллбінгу, емоційної стійкості та психічного здоров’я здобувачів освіти й педагогів, інклюзивних практик, використання цифрових технологій, а також створення ресурсних просторів для емоційної підтримки учасників освітнього процесу.
Серед практичних кейсів, які були представлені: організація спортивно-сенсорних і відновлювальних просторів у школах, розробка інноваційних STEM-платформ, впровадження шкільних студій підтримки психічного здоров’я, облаштування ресурсних кімнат для дітей з особливими освітніми потребами, а також інші управлінські рішення, спрямовані на посилення стійкості шкільних громад у воєнний час.
Модератором зустрічі виступила завідувач кафедри загальної та спеціальної педагогіки Дніпровської академії неперервної освіти Тетяна Мотуз.
Конференція підтвердила, що шкільні команди Дніпропетровщини, попри складні обставини, демонструють високий рівень адаптивності, професіоналізму та готовності до освітніх інновацій, а підтримка міжнародних партнерів відкриває нові можливості для сталого розвитку освіти в регіоні.