• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Центр підвищення кваліфікації педпрацівників
    • Відділ забезпечення якості освіти
    • Бібліотека
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
      • Публічні закупівлі
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
      • Особливі відзнаки
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Наукове видання академії
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
      • Наукові школи
      • Наукові звіти
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Академічна мобільність
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Вступнику
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Нормативне забезпечення
      • Ліцензія та план набору
      • Анкета абітурієнта
      • Терміни вступної кампанії
      • Перелік вступних документів
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Вартість навчання
    • Ваучер на навчання
    • Гуртожиток
    • Додаткові освітні послуги
    • Матеріально-технічна база
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • A2 Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A3 Початкова освіта (фаховий молодший бакалавр)
      • A2 Дошкільна освіта (бакалаври)
      • A3 Початкова освіта (бакалаври)
      • А6 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка (бакалаври)
      • D3 Менеджмент персоналу (бакалаври)
      • C4 Психологія (бакалаври)
      • А1 Освітні науки (магістри)
      • C4 Психологія (магістри)
      • D3 Освітній менеджмент (магістри)
      • D4 Публічне управління та адміністрування (магістри)
    • Дистанційне навчання
    • Студентське самоврядування
    • Стипендії за рейтингом успішності
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • А1 «Освітні, педагогічні науки»
      • D4 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
    • Спеціалізовані Вчені ради
    • Наші стейкхолдери
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Освітні програми НУШ
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Навчання з військового обліку
    • Видані документи

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти
ukenpl
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Експериментальна робота

Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах»

Деталі
Перегляди: 2167

24072019 1Необхідність експериментально-дослідної роботи з родинного виховання зумовлюється змістом завдань, що покликана вирішувати школа для підготовки учнів для майбутнього сімейного життя. Експериментальне дослідження передбачає створення передумов для усвідомленого сприйняття і засвоєння учнями соціальних, морально-етичних і правових норм, національно-культурних, сімейних цінностей українського народу, цінності любові як базового почуття, оволодіння навичками взаємодії, співжиття і співпраці в родині, навичками відповідального батьківства, що сприяє розбудові гармонійних сімейних стосунків.

Вкладення:
Скачати цей файл (Наказ від 18.07.2019 №402-0-212-19.pdf)Наказ від 18.07.2019 №402-0-212-19.pdf284 Кб

Створення системи розвитку аксіосфери особистості на засадах традиційних духовних цінностей

Деталі
Перегляди: 1992

04052018 5Анотація: Розробка нових форм освітньої діяльності через створення інноваційних систем (моделей) розвитку аксіосфери особистості учня на основі науково-філософської та духовної, моральної і культурної традицій та апробація моделі її реалізації в освітніх закладах. Розробка нового змісту духовно-ціннісної освіти через створення навчально-методичних посібників з факультативного курсу духовно-морального спрямування «Біблійна історія та християнська етика» для різних вікових категорій.

Вкладення:
Скачати цей файл (Наказ - додатковий-1.pdf)Наказ - додатковий-1.pdf98 Кб
Скачати цей файл (Наказ - додатковий-2.pdf)Наказ - додатковий-2.pdf75 Кб
Скачати цей файл (Наказ від 21.08.2013 №649-0-212-13.pdf)Наказ від 21.08.2013 №649-0-212-13.pdf221 Кб

Розвиток громадянських компетентностей в Україні в умовах загальноосвітньої школи

Деталі
Перегляди: 2047

04052018 4Анотація: Підвищення рівня громадянської компетентності учнів та їх громадянської активності шляхом упровадження науково й експериментально обґрунтованого дидактико-методичного і навчального забезпечення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Створення демократичного освітнього середовища у навчальному закладі на основі упровадження принципів освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини.

Вкладення:
Скачати цей файл (Наказ від 22.10.2021 №485-0-212-21.pdf)Наказ від 22.10.2021 №485-0-212-21.pdf20840 Кб

Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес

Деталі
Перегляди: 2393

04052018 3Анотація: Визначення основних шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку в освітній процес, розробка показників ефективності засвоєння змісту випереджаючої освіти учасниками проекту. Створення та впровадження моделі школи сприяння сталого розвитку та інтегрованого розвивального освітнього середовища на засадах випереджаючої освіти, що сприятимуть формуванню ціннісних орієнтацій та стійких моделей поведінки в інтересах сталого розвитку, розвитку соціально-відповідальної особистості громадянського суспільства.

Вкладення:
Скачати цей файл (Звіт_Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку....pdf)Звіт_Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку....pdf945 Кб
Скачати цей файл (Наказ від 10.07.2015 №496-0-212-15.pdf)Наказ від 10.07.2015 №496-0-212-15.pdf480 Кб

Науково-методичні засади впровадження регіональної моделі STEM-освіти

Деталі
Перегляди: 2457

04052018 2Анотація: Наукове обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності створення інноваційної моделі STEM-освіти на базі навчальних закладів Дніпропетровської області. Розробка змісту, форм і методів впровадження STEM-освіти. Розширення освітнього простору через впровадження STEM-освітніх інновацій. Розробка стратегії підготовки педагогічних колективів та громади до впровадження STEM-освітніх інновацій.

Вкладення:
Скачати цей файл (Наказ від 22.12.2016 №881-0-212-16.pdf)Наказ від 22.12.2016 №881-0-212-16.pdf435 Кб

Створення системи шкільної медіаосвіти на основі принципів наскрізного навчання

Деталі
Перегляди: 2374

04052018 1Анотація: Сприяння розбудові в Україні ефективної системи медіа-освіти заради забезпечення всебічної підготовки дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування у них медіа-обізнаності, медіа-грамотності і медіа-компетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей. Розвиток в учнів усіх вікових категорій особистісної медіакультури і забезпечення їх підготовки до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем.

Вкладення:
Скачати цей файл (Наказ від 20.09.2017 №513-0-212-17.pdf)Наказ від 20.09.2017 №513-0-212-17.pdf119 Кб
Скачати цей файл (Наказ від 22.12.2016 №882-0-212-16.pdf)Наказ від 22.12.2016 №882-0-212-16.pdf288 Кб

Сторінка 2 із 2

  • Початок
  • Попередня
  • 1
  • 2
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Відбіркова комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-53-95
email: kzvo@dano.dp.ua

© 2025 Дніпровська академія неперервної освіти is licensed under CC BY 4.0

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
(056) 732-09-18
 
Відбіркова комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-53-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

сайт КЗВО "ДАНО" ДОР" by Сиченко Віктор Володимирович is licensed under CC BY 4.0

×