- Деталі
- Перегляди: 12720
Гуртожиток КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»
9-ти поверхова будівля гуртожитку, загальною площею 5 502,00 кв.м, розташована за адресою вул. Володимира Антоновича, буд. 70.Призначена для проживання здобувачів освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації, аспірантів.
Гуртожиток розрахований на 308 місць, має всі необхідні умови для проживання, навчання та відпочинку здобувачів освіти: просторі кімнати, обладнанні меблями, кімнати особистої гігієни.
Гуртожитки Дніпровського фахового педагогічного коледжу
9-ти поверхова будівля гуртожитку №1, загальною площею 4877,9 кв.м, розташована за адресою: просп. Олександра Поля, буд. 83. Призначена для проживання здобувачів освіти та співробітників. Гуртожиток розрахований на 224 місця.
9-ти поверхова будівля гуртожитку №2, розташованого за адресою: просп. Олександра Поля, буд. 83, загальною площею 5065,4 кв.м. Призначена для проживання здобувачів освіти та співробітників. Гуртожиток розрахований на 160 місць.
Гуртожитки мають всі необхідні умови для проживання, навчання та відпочинку здобувачів освіти: просторі кімнати, обладнанні меблями, кімнати особистої гігієни, тренажерні зали
Вартість проживання в гуртожитках комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» без урахування вартості за спожиті комунальні послуги з розрахунку на ліжко-місце становить:
- гуртожиток, розташований за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70 – в сумі 550,00 грн на місяць;
- гуртожиток №1, розташований за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 83 – в сумі 560,00 грн на місяць;
- гуртожиток №2, розташований за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 83 – в сумі 400,00 грн на місяць;
- для здобувачів освітнього-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр – в розмірі 604,00 грн;
- для здобувачів освітнього ступеня бакалавр/магістр – в розмірі 800,00 грн.
Плата за спожиті комунальні послуги здійснюється окремо відповідно до виставлених рахунків.
- Деталі
- Перегляди: 7147
ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ А3 ПОЧАТКОВА ОСВІТА
Презентація спеціальності А3 Початкова освіта
Денна форма навчання (бюджетна і договірна основи)
• БАЗА 9 КЛАСІВ
Кваліфікація – «Учитель початкових класів» із додатковою кваліфікацією: «Учитель іноземної мови (англійська) в початкових класах», «Учитель інформатики в початкових класах», «Психолого-педагогічний супровід у закладах освіти», «Асистент вчителя інклюзивного класу», «Керівник гуртка образотворчого мистецтва», «Музичний керівник».
Термін навчання – 3 роки 10 місяців.
Вступні випробування у формі співбесіди з української мови (диктант), біології (тестування) та мотиваційний лист.
• БАЗА 11 КЛАСІВ
Кваліфікація – «Учитель початкових класів» із додатковою кваліфікацією: «Учитель іноземної мови (англійська) в початкових класах», «Учитель інформатики в початкових класах», «Психолого-педагогічний супровід у закладах освіти», «Асистент вчителя інклюзивного класу», «Керівник гуртка образотворчого мистецтва», «Музичний керівник».
Термін навчання – 1 рік 10 місяців.
Зарахування – за результатами сертифікатів НМТ (2022, 2023, 2024, 2025) або за результатами вступного випробування у формі співбесіди на базі навчального закладу з української мови і одного із трьох предметів (біологія, математика або історія України) та мотиваційний лист.
Заочна форма навчання (бюджетна і договірна основи)
• БАЗА 11 КЛАСІВ
Кваліфікація – «Учитель початкових класів» із додатковою кваліфікацією: «Учитель інформатики в початкових класах», «Асистент вчителя інклюзивного класу». «Керівник гуртка образотворчого мистецтва»,
Термін навчання –1 рік 10 місяців.
Зарахування – за результатами сертифікатів НМТ (2022, 2023, 2024, 2025) або за результатами вступного випробування у формі співбесіди на базі навчального закладу з української мови і одного із трьох предметів (біологія, математика або історія України) та мотиваційний лист.
- Деталі
- Перегляди: 6921
ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ А2 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Презентація спеціальності А2 Дошкільна освіта
Денна форма навчання (бюджетна і договірна основи)
• БАЗА 9 КЛАСІВ
Кваліфікація – «Учитель із дошкільної освіти» з додатковою кваліфікацією: «Вихователь логопедичних груп у закладах дошкільної освіти», «Асистент вихователя інклюзивної групи в закладах дошкільної освіти», «Психолого-педагогічний супровід у закладах освіти», «Вихователь із правом проведення занять іноземною мовою в закладах дошкільної освіти», «Організатор гуртка образотворчого мистецтва», «Музичний керівник».
Термін навчання – 3 роки 10 місяців.
Вступні випробування у формі співбесіди з української мови (диктант), біології (тестування) та мотиваційний лист.
• БАЗА 11 КЛАСІВ
Кваліфікація – «Учитель із дошкільної освіти» з додатковою кваліфікацією «Вихователь логопедичних груп у закладах дошкільної освіти», «Асистент вихователя інклюзивної групи в закладах дошкільної освіти», «Психолого-педагогічний супровід у закладах освіти», «Вихователь із правом проведення занять іноземною мовою в закладах дошкільної освіти», «Організатор гуртка образотворчого мистецтва», «Музичний керівник».
Термін навчання – 1 рік 10 місяців.
Зарахування – за результатами сертифікатів НМТ (2022, 2023, 2024, 2025) або за результатами вступного випробування у формі співбесіди на базі навчального закладу з української мови і одного із трьох предметів (біологія, математика або історія України) та мотиваційний лист.
Заочна форма навчання (бюджетна і договірна основи)
• БАЗА 11 КЛАСІВ
Кваліфікація – «Учитель із дошкільної освіти» з додатковою кваліфікацією: «Вихователь логопедичних груп у закладах дошкільної освіти», «Асистент вихователя інклюзивної групи в закладах дошкільної освіти».
Термін навчання –1 рік 10 місяців.
Зарахування – за результатами сертифікатів НМТ (2022, 2023, 2024, 2025) або за результатами вступного випробування у формі співбесіди на базі навчального закладу з української мови і одного із трьох предметів (біологія, математика або історія України) та мотиваційний лист.
- Деталі
- Перегляди: 7708
- Про організацію роботи з пожежної безпеки в 2018 році
- Про організацію роботи з пожежної безпеки в 2019 році
- Про організацію роботи з пожежної безпеки на 2019-2020 навчальний рік
- Наказ ДАНО від 09.12.2019 №347
- Про організацію роботи з пожежної безпеки на 2020-2021 навчальний рік
- Про організацію роботи з пожежної безпеки на 2021-2022 навчальний рік
- Про організацію роботи з пожежної безпеки на 2022-2023 навчальний рік
- Про організацію роботи з пожежної безпеки на 2023-2024 навчальний рік
- Про організацію роботи з пожежної безпеки на 2024-2025 навчальний рік
- Деталі
- Перегляди: 14551
- Рішення про реєстрацію суб'єкта у сфері друкованих медіа
- Витяг із рішення Дніпропетровської обласної ради
- Витяг із рішення Дніпропетровської обласної ради (про перейменування)
- Витяг із рішення Дніпропетровської обласної ради (про призначення ректора)
- Витяг із рішення Дніпропетровської обласної ради (про приєднання Дніпровського педагогічного коледжу)
- Статут Комунального закладу вищої освіти "Дніпровська академія неперервної освіти" Дніпропетровської обласної ради"
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємств та громадських формувань
- Положення про Дніпровський фаховий педагогічний коледж КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»
- Довідка про припинення КЗВО «Дніпровський педагогічний коледж» ДОР
- Структура КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»
- Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації – 1
- Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації – 2
- Включення до Переліку наукових фахових видань України – Вісник ДАНО. Серія «Філософія. Педагогіка» (с.77)
- Деталі
- Перегляди: 9825
РІВЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ: БАКАЛАВРАТ
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ С4 ПСИХОЛОГІЯ
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «ПСИХОЛОГІЯ»

Освітня програма за спеціальністю С4 Психологія має за мету підготовку бакалавра психології, який може розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері психології або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів психологічної науки.
Бакалаври отримують знання та практичні навички з соціально-гуманітарних та професійно-орієнтованих дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення навчальних, методичних та організаційних завдань у різних галузях освіти, охорони здоров`я та соціального забезпечення, виробництва, органах державного управління та місцевого самоврядування; отримують досконалі знання ділової української мови та іноземної мови в межах освітньої програми.
Освітня складова освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів зі спеціальності С4 «Психологія» передбачає набуття здобувачами освіти компетентностей відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю С4 Психологія:
- інтегральна компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері психології або у процесі навчання, та ситуації, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
- загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; навички використання інформаційних і комунікаційних технологій; здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; здатність бути критичним і самокритичним; здатність приймати обґрунтовані рішення;
здатність генерувати нові ідеї (креативність); навички міжособистісної взаємодії; здатність працювати в команді; здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні та ін. - фахові компетентності: здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології; здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ; здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків; здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел; здатність використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій; здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження; здатність аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації; здатність організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову); здатність здійснювати просвітницьку та психопрофілактичну відповідно до запиту; навички міжособистісного спілкування та роботи в команді у процесі професійної діяльності; здатність усвідомлювати межі своєї компетентності та дотримуватися норм професійної етики; здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
Для вступу на спеціальність С4 Психологія подаються результати НМТ 2025 року або НМТ 2024, НМТ 2023, НМТ 2022 років та мотиваційний лист.
Форма навчання – денна. Тривалість навчання – 3 роки 10 місяців.
Презентація спеціальності С4 Психологія
- Деталі
- Перегляди: 32982
МАГІСТРАТУРА
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ А1 ОСВІТНІ НАУКИ
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА»
|
Тривалість навчання: 1 рік 4 місяці
Форма навчання: заочна
Мова викладання: українська
Документ, що видається: диплом магістра державного зразка, 90 кредитів ЄКТС
Особливості освітньо-професійної програми:
- Практична спрямованість навчання, що забезпечує формування реальних професійних умінь і навичок, необхідних для діяльності в сучасних освітніх умовах.
- Тісний зв’язок із актуальною освітньою практикою, впровадження реальних кейсів, моделей педагогічної взаємодії та прикладних досліджень.
- Можливість вибору індивідуальної освітньої траєкторії відповідно до професійних інтересів здобувача та обраного напряму наукової діяльності.
- Орієнтація на підготовку сучасного викладача, здатного працювати в умовах змін, цифровізації, різноманіття освітніх середовищ і міждисциплінарних підходів.
Ключові переваги програми:
- Міждисциплінарний підхід, що забезпечує цілісне розуміння освітніх процесів.
- Навчання під керівництвом професійних викладачів, які поєднують теоретичну підготовку з практикою реалізації освітніх змін і наукових проєктів.
- Стажування та педагогічна практика в закладах освіти, центрах підвищення кваліфікації та професійного розвитку педагогів.
- Залучення до науково-дослідної діяльності, участь у конференціях, освітніх проєктах, публікаційна активність.
- Формування компетентностей у сфері моніторингу та оцінювання якості освіти, аналізу освітніх даних і прийняття обґрунтованих рішень.
- Здатність до супроводу професійного розвитку педагогів, організації методичної підтримки та реалізації освітніх стратегій.
- Підготовка до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, з урахуванням потреб різних категорій учасників освітнього процесу.
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: Гарант освітньо-професійної програми «Загальна педагогіка»: Наша команда: |
ДОКУМЕНТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ: |
Рецензії-відгуки стейкхолдерів:
- Ольга Лозова, директор департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації
- Валентина Бенера, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім.Тараса Шевченка
- Наталія Приходькіна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» Національної академії наук України
- Наталія Водоп’ян, директор Дніпровського наукового ліцею інформаційних технологій Дніпровської міської ради, доктор філософії
- Сергій Бажан, директор Дніпровського фахового коледжу інженерії і педагогіки, кандидат педагогічних наук
Асоціація випускників:
Положення про асоціацію
Відгуки / історії успіху наших випускників:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Контактна інформація:
Гарант програми: Мотуз Тетяна Володимирівна, завідувач кафедри загальної та спеціальної педагогіки, 0678915905, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Координатор з питань вступу на освітню програму: Олефір Наталія Віталіївна, старший викладач кафедри загальної та спеціальної педагогіки, 0505937151.
Голова асоціації випускників: Слободенюк Олена Олександрівна, старший викладач кафедри загальної та спеціальної педагогіки, 0665414144.
- Деталі
- Перегляди: 7583
АСПІРАНТУРА
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ D4 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»
ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»
Спеціальність D4 «Публічне управління та адміністрування» передбачає підготовку фахівців вищого рівня кваліфікації, здатних формулювати і розв’язувати комплексні наукові й практичні проблеми публічного управління та адміністрування, організовувати та здійснювати науково-дослідну, управлінську та адміністративну діяльність.
Місія спеціальності: Формування інтелектуального капіталу суспільства для вироблення та актуалізації наукового супроводження публічного управління та адміністрування суспільними процесами та відносинами через розвиток: філософських, теоретичних (концептуальні, методологічні, емпіричні та історичні) та практичних засад публічного управління та адміністрування; відповідного понятійно-категоріального апарату; концептуальних ідей, закономірностей і законів; методів дослідження.
Призначення спеціальності: підготовка осіб першого освітньо-наукового рівня вищої освіти – доктора філософії (PhD), які: володіють теоретичними знаннями, вміннями та іншими компетентностями, достатніми для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у сфері публічного управління та адміністрування та проведення дослідницько-інноваційної діяльності.
Наукова складова підготовки доктора філософії в аспірантурі за спеціальністю D4 «Публічне управління та адміністрування» формується з науково-дослідної роботи аспіранта, підготовки наукових публікацій, апробації результатів наукового дослідження на науково-комунікативних заходах (у тому числі – міжнародних), підготовки дисертації та її публічного захисту. Педагогічна практика аспіранта передбачає розроблення науково-методичного забезпечення навчальних занять та їх проведення.
Освітня складова освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії за спеціальністю D4 «Публічне управління та адміністрування» передбачає набуття аспірантом, відповідно до Національної рамки кваліфікацій, наступних компетентностей:
- здобуття глибинних знань із спеціальності;
- оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями;
- набуття універсальних навичок дослідника;
- здобуття мовних компетентностей;
- здобуття спеціалізованих концептуальних компетентностей за вибором аспіранта.
Презентація спеціальності D4 Публічне управління та адміністрування
- Деталі
- Перегляди: 9891
МАГІСТРАТУРА
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ D3 МЕНЕДЖЕМЕНТ
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «ОСВІТНІЙ МЕНЕДЖМЕНТ»
![]() |
![]() |
Якщо ви амбітні, креативні та:
- готові до кар`єрного зростання;
- хочете набути компетентності адміністратора освіти;
- бажаєте працювати над розробкою стратегії розвитку освітнього закладу і формувати освітнє середовище, що відповідає вимогам сьогодення;
- готові навчитися залучати до своєї діяльності проєкти, що дадуть додаткові матеріальні та фінансові можливості для вашої організації;
- мрієте про ефективні заклади освіти та хочете їх розбудовувати – тоді пропонуємо вам здобути кваліфікацію магістр менеджменту, (спеціальність: D3 Менеджмент, освітньо-професійна програма: «Освітній менеджмент»)
Спеціальність D3 Менеджмент (освітньо-професійна програма «Освітній менеджмент») передбачає підготовку фахівців вищого рівня у сфері освітнього менеджменту, здатних ефективно виконувати управлінську діяльність у системі менеджменту закладів освіти.
Місія спеціальності: максимальне задоволення потреб сучасного суспільства, Української держави в підготовці високопрофесійних менеджерів освіти, які володіють ґрунтовними знаннями та професійними компетенціями в управлінні закладами освіти, забезпечення якісної професійної освіти фахівців згідно з галузевими стандартами вищої освіти.
Призначення спеціальності: підготовка здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, здатних вирішувати практичні проблеми та складні спеціалізовані задачі у сфері управління освітніми організаціями та їх підрозділами, підвищення якості освітніх послуг та забезпечення їх відповідності національним, європейським і міжнародним фаховим стандартам на засадах оволодіння системою компетентностей.
Особливістю програми спеціальності D3 Менеджмент, освітньо-професійної програми «Освітній менеджмент» є підвищення професійної компетентності майбутнього адміністратора закладу освіти, яка структурно складається з управлінських, педагогічних і дослідницьких компонентів діяльності та визначається рівнем сформованості професійних знань та умінь, ступенем розвитку професійно важливих особистісних якостей, необхідних для оптимальної реалізації управлінських функцій і досягнення цільових установок.
Конкурентні переваги спеціальності D3 Менеджмент, освітньо-професійної програми «Освітній менеджмент» полягають в наданні здобувачам освіти необхідних компетентностей в системі управління закладами освіти. Випускники, які хочуть здійснювати професійну діяльність в освітніх закладах, можуть використати ці компетентності у власній професійній діяльності.
Презентація спеціальності D3 Менеджмент
- Деталі
- Перегляди: 9004
МАГІСТРАТУРА
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ D4 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»
Кафедра публічного управління та права готує управлінців ІІІ тисячоліття, фахівців у сфері публічного управління та адміністрування сучасного рівня, що вміють аналізувати державну політику та розробляти заходи для її реалізації, мають навички управління проєктами, стратегічного планування, розробки управлінських рішень тощо.
Спеціальність D4 «Публічне управління та адміністрування» передбачає підготовку фахівців для роботи в органах виконавчої влади і місцевого самоврядування, громадських організаціях.
Форма навчання для отримання диплому магістра публічного управління та адміністрування – денна. Термін навчання – 1 рік 4 місяці.
![]() |
![]() |
Презентація спеціальності D4 "Публічне управління та адміністрування"
ВІДГУКИ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |