- Деталі
- Перегляди: 960
Головною метою діяльності факультету підвищення кваліфікації педагогічних працівників є забезпечення ефективного функціонування системи підвищення кваліфікації вчителів як складової, органічної частини якісної неперервної освіти педагогів відповідно до вимог і запитів суспільства та інтеграції в світовий освітній простір у контексті збагачення їх професійних знань, подолання розриву між раніше отриманою ними фаховою підготовкою й новими вимогами до освіти держави й конкретного регіону.
Ця мета реалізується через відповідні пріоритетні напрями:
- підвищення ефективності навчального процесу шляхом його інтенсифікації, інформатизації, застосування інтерактивних форм та методів зростання якості навчального процесу через запровадження різних форм організації курсів підвищення кваліфікації (3-х тижневих; 2-х тижневих; очно-заочних; очно-дистанційних; тематичних; 1-о тижневих на базі навчальних закладів; короткотривалих курсів практичного спрямування);
- оновлення навчальних програм курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- переосмислення завдань освіти (орієнтація на індивідуальний стиль навчання педагогів, здійснення диференційованого підходу з урахуванням категорій та кваліфікації педагогічних працівників);
- втілення сучасних педагогічних та інформаційних технологій (запровадження мультимедійних проектів для підготовки та підвищення кваліфікації освітян області щодо ефективного використання комп’ютерної, мультимедійної техніки у навчальному процесі);
- забезпечення комплексної діагностики навчальних досягнень слухачів;
- стимулювання розвитку мотивації слухачів курсів підвищення кваліфікації до самостійної роботи в контексті розвитку професійних компетенцій, особливо на дистанційному етапі навчання та у міжкурсовий період;
- формування професійної мобільності педагогічних працівників регіону в умовах упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти;
- продовження практики організації та проведення різнорівневих моніторингів;
- реалізацію організаційних моделей забезпечення та впровадження дистанційної освіти в регіоні, яка передбачає чітку організацію, координацію дій, професійне планування та ефективний контроль;
- розробку та адаптацію моделі взаємодії всіх структур та освітніх установ, що забезпечують неперервне підвищення професійної майстерності педагогічних працівників;
- створення належних умов для навчання й відпочинку педагогічних працівників.
|
ГРИГОРОВА МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА,
декан факультету підвищення кваліфікації, кандидат біологічних наук
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
|
|
ГІРЛІНА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА,
заступник декана факультету підвищення кваліфікації
|
|
ДОЛГОВА ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА,
Провідний фахівець факультету підвищення кваліфікації
|