З 22 лютого по 28 квітня 2021 року з метою узагальнення результатів ІІІ етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес», поширення ідей освіти для сталого розвитку у закладах Дніпропетровської області, покращення методичної роботи, впровадження інноваційних технологій випереджаючої освіти для сталого розвитку у зміст навчально-виховної роботи закладів середньої та дошкільної освіти комунальним закладом вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» проводився Обласний підсумковий конкурс кращих моделей закладів сприяння сталому розвитку та системи інтегрованого розвивального середовища випереджаючої освіти «Освітній простір для стійких життєвих звичок».
Конкурс пройшов у дистанційному (заочному) форматі у два етапи. Учасники подавали на розгляд журі розробки у номінаціях:
Номінація № 1. «Управлінська модель школи (садочка) сприяння сталому розвитку»:
Номінація № 2. «Методичний інструментарій «наскрізного навчання» з освіти для сталого розвитку»:
2.2. «Методичний інструментарій «наскрізного навчання» з освіти для сталого розвитку»: заклади середньої освіти. Початкова школа;
2.3. «Методичний інструментарій «наскрізного навчання» з освіти для сталого розвитку»: заклади середньої освіти. Основна школа.
Номінація № 3. «Освітній простір для стійких життєвих звичок: виховні заходи в інтересах сталого розвитку»:
3.1. «Сучасний український садочок сприяння сталому розвитку: виховні заходи в інтересах сталого розвитку»;
3.2. «Сучасна українська школа сприяння сталому розвитку»: виховні заходи для початкової школи;
3.3. «Сучасна українська школа сприяння сталому розвитку»: виховні заходи для середньої та старшої школи.
Від педагогів закладів середньої та дошкільної освіти області надійшло 75 робіт.
Надані на Конкурс роботи демонструють:
- системність роботи педагогів експериментальних закладів у формуванні компетентностей в інтересах сприяння сталому розвитку та випереджаючої освіти учасниками освітнього процесу;
- використання інноваційних педагогічних технологій освіти для сталого розвитку в межах дослідно-експериментальної роботи за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес»;
- опанування педагогами методологією, методикою та технологіями навчання та виховання дітей з врахуванням потреб сталого розвитку.
За результатами ІІ-го (заочного) етапу Конкурсу члени журі визначили переможців (див. вкладення – Додаток 2 до наказу КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР» від 11.05.2021 №121). Переможці будуть нагороджені дипломами Дніпровської академії неперервної освіти.