1. Сталий розвиток на карантині: як проводити виховну роботу.
2. Дистанційні форми навчання освіти для сталого розвитку.
3. Навчання на природі – ефективна форма роботи в контексті реалізації ідей сталого розвитку.
4. Підсумки роботи за експериментом «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес» - здобутки та подальші перспективи.
Під час конференції Висоцька Ольга Євгенівна визначила здобутки та перспективи роботи за експериментом «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес». Ігнатченко Наталія Василівна, заступник директора з НВР Чумаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Томаківської селищної ради, з доповіддю «Сталий розвиток на карантині» розкрила головні напрямки застосування дистанційного навчання у період карантину із застосуванням ідей сталого розвитку. Міняйленко Анна Гаврилівна, заступник директора з НВР Криворізької загальноосвітньої школи №122 КМР, окреслила складові формування життєвих компетентностей учнів на засадах змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку. Прахова Тетяна Юліусівна, вчитель початкових класів, та Александрова Ольга Олександрівна, вчитель біології Криворізької загальноосвітньої школи I-III ст. № 108 КМР, розкрили змістовні характеристики навчання на природі як ефективної форми роботи в контексті сталого розвитку. Панкєєва Катерина Володимирівна, вихователь КЗДО № 22 (ясла-садок) м. Покров, презентувала освітній проект «Світ в твоїх руках» для дітей дошкільного віку.
Також відбулася жвава дискусія щодо реалізації ідей сталого розвитку, подальшої роботи за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у зміст навчально-виховного процесу».